Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oliver schreef:Bedankt voor de reacties! Heb er veel aan![]()
Ik ben echt een leek op dit gebied. De honden die we hiervoor hebben gehad waren echte veelvraten en deden het prima op royal canin.
Het probleem nu is niet dat ik niet wil proberen om andere brokken te voeren, maar dat hij het gewoon echt niet eet.
Als ik het goed begrijp (had ook wat gegoogled) kun je eventueel vers vlees gaan voeren of van die voorgeperste worsten met vlees? Waarschijnlijk wil hij dat wel eten. Waar kan ik zoiets kopen? Bij een gewone dierenspeciaalzaak?
Vind het wel lastig want ik wil geen overhaaste beslissingen maken door hem steeds van voer te veranderen nu omdat er haast bij is. Wil me liever eerst goed verdiepen erin, voordat ik overga op vers oid.
Gelukkig moet hij morgen terug naar de dierenarts (andere dierenarts, die andere dierenarts was op zn logeeradresje wij waren op vakantie) voor zn jaarlijkse inenting. Dan ga ik het hele verhaal nog maar een keer doen en met de nieuwe informatie over vers voeren enz. een nieuw plan bedenken. Heeft iemand een idee wat ik hem vanavond nog kan voeren? Gewoon iets van vlees van de super oid. Zodat hij nog tot morgen even kan overbruggen?