Kat loopt mank?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 22:48

mazzeltje schreef:
Hier is een hok iets wat over het algemeen wat kleiner is.....
Kippenhok, konijnehok, hondenhok... Hahahahahahah

Wij hebben 2 delen eigenlijk, muren zijn van steen en alles. Een deel voor tenten eten en alles andere deel is voor wat gereedschap wat goed is opgebergt, en daar slapen de katten :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 22:52

Freggle_Edge schreef:
Ik zou er niet meer aan zitten hoor aan die poot. Het doet overduidelijk goed zeer. En door eraan te aan zitten bezorg je de kat alleen maar extra stress. En van de buitenkant kun je toch niet zien of het gebroken is, dus echt veel nu heeft het ook niet om haar dan te plagen door telkens aan die poot te (proberen) zitten.

Nee zit er ook niet echt san te prutsen, ik voel alleen even als het nog dik is dan aai ik haar even en dan ga ik weer weg. Ik snap je reactie heel goed, ik plaag haar ook echt niet maar voelde 2 x vandaag even als het dik was. Snap je? Verder kom ik er ook niet aan dat vind ik sneu..

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 22:52

mijn kat liep ook een maand geleden mank! Geen idee wat het was pootje was heel dik en opgezwollen en voelde warm aan. Kussentjes waren roodgloeiend! ( naja bijna... ) Bleek dus dat ze haar teentjes uit de kom had! Konden niet terug worden gezet , dus met pijnstillers moest dat goed gaan groeien..... :s Nu loopt hij weer als eerst alleen een beetje gehandicapt aan zn pootje dus... maarja het kan van alles zijn maar dit was dus bij mijn kat het geval

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-12 22:53

acera1991 schreef:
mijn kat liep ook een maand geleden mank! Geen idee wat het was pootje was heel dik en opgezwollen en voelde warm aan. Kussentjes waren roodgloeiend! ( naja bijna... ) Bleek dus dat ze haar teentjes uit de kom had! Konden niet terug worden gezet , dus met pijnstillers moest dat goed gaan groeien..... :s Nu loopt hij weer als eerst alleen een beetje gehandicapt aan zn pootje dus... maarja het kan van alles zijn maar dit was dus bij mijn kat het geval

Oei, dat is ook niet fijn zeg! Mijn vader had og even gekeken als ze misschien ingegroeide nagels had maar niks aan het handje.

xSammyJo

Re: Kat loopt mank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:01

Mijn kant liep vorige week ook 'mank' tilde haar pootje op en liep op de andere 3 pootjes. Wou er niet op staan en als je aan haar pootje zat miauwde ze ook. Ze had haar pootje verrekt. Na 2 dagen ging ze er al weer af en toe op staan en op dag 3 liep ze alweer normaal.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:07

mijn kat kwam ook mank thuis, hij liep er niet eens meer op! achterpootje gebroken! dat merk je gauw hoor als het echt niet pluis is, als ze er niet op steunen en alleen maar optrekken en gaan liggen...
ben gelijk naar de DA gereden , hij moest een nachtje blijven en smorgens gegipst worden! pijnstilling mee en na een maand kon het gips eraf ..het is nooit helemaal goed gegroeid maar hij kan er nu gelukkig goed mee overweg!

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 16:45

ze heeft abses, en heeft nu pilletjes..

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:46

Ach, arme ziel. Goed dat je toch even naar de dierenarts gegaan bent!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:30

Is het niet open gemaakt?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:38

hoi katten laten niet snel pijn zien dus ik denk dat het zeker raadzaam is om hoe dan ook even te laten kijken, ze hebben maar kleine botjes. en de reactie dat ze pijn heeft is echt wel even belangrijk genoeg om er naar te laten kijken. succes.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 00:40

Franka, ze is al bij de dierenarts geweest.