dees_daan schreef:Dat doen we dus wel, anders werden onze ritten binnen de gemeentes niet vergoed, het asiel krijgt subsidie, wij niet.. Het asiel heeft dan ook meer ruimte en geld nodig om de dieren te huisvesten, castreren enz.
Jij vind het onterecht dat ik zeg dat het aan de gemeente ligt, dit kan jij beoordelen zonder dat je weet waar je over praat.. De gemeentes die niks uitgeven aan ritten, en waar dus ook geen ambulance meer is hebben ook geen asiels.. Dus die subsidiëren niks wat met zwerf of gewonde dieren te maken heeft. Dus hoe kan dit aan de ambulance liggen?
Daarnaast zijn wij niet de enige stichting die niet gesubsidieerd word, en alleen op vrijwilligers draait, en ook zeker niet de enige ambulance, gemeentes zijn er nou eenmaal niet zo happig op om daar geld aan uit te geven, de ambulances die steun van de DB krijgen zijn verbonden aan de DB, en dat is dus een heel ander verhaal.
Ik ben heel rustig, vind het alleen heel knap dat jij alles zo kan beoordelen, terwijl je je er duidelijk niet in verdiept hebt, en dus aannames doet die niet kloppen..
Leer lezen
En ga niet over een paar jaar lopen jammeren dat jullie opgeheven worden. Je kunt er namelijk op wachten dat gemeenten jullie niet meer financieren. Dat ze het in bepaalde gemeenten nog doen, is een luxe. Kijk verder dan gemeenten, er zijn ook andere mogelijkheden van financiering. Dat is alles wat ik zeg.
Maar goed, als je het niet wilt horen, prima.
Wat ik opschrijf is niet uniek voor jullie organisatie, hetzelfde dreigt voor allerlei andere goede initiatieven.
Maar he, als jij je graag aangevallen wilt worden, be my guest.
Aangezien ik geen persoonlijke ervaringen heb met de dierenambulance, stop ik verder met reageren op jou.