hond komt niet aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: hond komt niet aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:50

Prins op zich is geen enorm slecht voer. Vers vlees vind ik vele malen beter maar de gemiddelde brok genomen dan zit Prins echt niet slecht. Acana en Orijen zijn ook goede brokken maar erg duur. Verder is cavom ook geen slechte brok (is geperste brok) Cavom is wel een brok waar honden snel van aan kunnen komen.

Die pedigree is zooi en zou ik sowieso gelijk mee stoppen. Brok zit zoveel in wat ze niet kunnen gebruiken dat ze erg veel nodig hebbeno m wel op gewicht te blijven en ze poepen zich helemaal gek omdat ze zoveel afvalstoffen hebben. Het blikvoer bevat zeker 85% water en als je dat geeft dan voer je dus eigenlijk heel duur water.

Ik zou lekker die 3x voeren aan houden maar dan i.p.v. die pedigree ook een portie van 100 gram brok geven. Verder idd voeren op het oog en niet wat de zak zegt want dat is een richtlijn idd en geen vast staand feit.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-12 20:21

oke, met de pedigree gaan we stoppen
en we gaan langzaam overstappen op proplan brokken

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:28

brandylove2 schreef:
oke, met de pedigree gaan we stoppen
en we gaan langzaam overstappen op proplan brokken

Als je dan de zalm variant neemt zit je helemaal goed

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:59

een windhond is altijd erg slank heb er zelf ook een en het is echt knap als je die dik krijgt, komt grotendeels door en de bouw en het gebrek aan ondervacht waardoor ze altijd veel energie nodig hebben om warm te blijven