jaja.....ik vindt het een koekoek verhaal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:psychische problemen en een kat-onwaardig bestaan door een sterilsatie?
Wist niet dat dat kon.....(of ben jij zwevende en moet je nog landen????)
nientje78 schreef:Waarom overleg je het dan niet met een dierenarts?
Eindeloos schreef:geerke schreef:psychische problemen en een kat-onwaardig bestaan door een sterilsatie?
Wist niet dat dat kon.....(of ben jij zwevende en moet je nog landen????)
Pardon?
Tja bokt weet tenslotte ook altijd alles beter he.
Vraag me af waarom er nog dierenartsen en dergelijke bestaan want bokt bestaat tenslotte toch.
Eindeloos schreef:Wat schiet ze er mee op om opgezadeld te worden met het last hebben van haar hormonen, elke paar weken, waar ze niets mee mag/kan doen? Een gecastreerd dier komt juist vaak zoveel meer in balans door het geen last meer hebben van die hormonen.geerke schreef:kun je niet iets duidelijker zijn waarom ze niet gesteriliseert kan worden,of is dat een staatsgeheim?
De pil veroorzaakt vaak baarmoederkanker.
De rede van het punt dat ze niet is geholpen is geen geheim echter gaat het daar niet om.
Ik vraag ervaringen van mensen die kittens hebben laten verwijderen zonder te laten steriliseren.
Sterilliseren gaat niet gebeuren en de poezenpil ook niet.
liesjecryos schreef:beestje mag niet open om de boel eruit te halen maar wel om de jonkies eruit te plukken.......leuk beestej zwangerschapshormomen aan laten maken en dan afbreken![]()
![]()
leuk voor de dierenarts om een dier van een persoon te helpen.
Ja ze worden dierenarts om ongewenste kittens te vewijderen........