. Zou dit in dit topic mogen of moet ik daar dan een ander voor starten?& moesten het 3 hanen zijn geen probleem hoor, dan houden we zelf 1 en gaan de andere 2 naar de voorziene plaatsen hé
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zou dit in dit topic mogen of moet ik daar dan een ander voor starten?
jiperdepip schreef:Laptopmuis schreef:Zijn alledrie hanen, sorry.
Hennen krijgen pas een grote rode kam als ze gaan leggenDus dan zijn ze 5-6 maanden oud.
In je eerdere topic zag ik ook al dat het drie hanen waren.
dat is wel heel erg ras afhankelijk hoor........
sommige rassen leggen pas met een jaar maar die hebben met 5 maanden echt al wel rode kammetjes

) 
Ik vind het gewoon zo spannend en leuk om ze te zien opgroeien en om toch een gokje te wagen welk geslacht ze zijn
! Misschien moet ik de foto's eens vergelijken met jou topic, ik ga het even opzoeken 
Foulplay_ schreef:Ik zal binnen enkele maanden nog eens wat foto's posten. Zou dit in dit topic mogen of moet ik daar dan een ander voor starten?
& moesten het 3 hanen zijn geen probleem hoor, dan houden we zelf 1 en gaan de andere 2 naar de voorziene plaatsen hé

. Die dieren kunnen écht blijven eten hé, hebben we ook al gemerkt! Misschien is het inderdaad geen goed idee om het nachthok dicht te maken, wie weet wat tref je dan allemaal aan 's morgens 
& Bedankt, ik vind hem ook wel schattig
.