Peppertree schreef:Een bench met een kattenluik?
Dus een paar spijlen uit een oude bench slopen waar de kat wel door heen kan, en de hond niet? Bij kringloopwinkels of op marktplaats is zoiets vast wel (voor weinig) te krijgen. Niet groot, niet duur, geen stress.
ik heb nog 2 benchen staan van de hond, die ene is niet zo heeeeel groot, dus dat is misschien wel een idee, dankjewel! ook dit zal ik eens voorleggen aan de man vanavond!
@Bello: ik heb je bericht niet opgevat als manier om te leren hoe ik mijn hond moet straffen hoor.
ik ben heel consequent tegen haar, in dit sowieso, maar het haalt gewoon niks uit.
ze krijgt al 2,5 jaar flink op haar kop als ze de poezenbrokjes opeet en nog steeds grijpt ze haar kans las die zich per ongeluk voordoet. en ze weet echt heel goed dat het niet mag!
als ik haar betrap weet ze ook niet hoe snel ze langs me heen moet naar haar kleedje (OP haar kleed straffen we haar nooit).
maar ik weet ook niet goed meer hoe ik dan tot haar door moet dringen, ik wil haar niet echt pijn gaan doen, dan ben je aan het mishandelen, eerder intresseert het haar gewoon niet, en dat ben ik niet van plan om te doen.