Knuffel weghalen is allang achterhaald. gaat het niks sneller van over. Dus lekker laten en medicatie bij de dierenarts halen na onderzoek!!!!!!
Vinjd wel dat je erg makkelijk mee omgaat. Hier lopen 2 intakte reuen en een intakte teef en daar gebeuren geen ongelukjes.
Anoniem
Geplaatst: 27-10-12 19:50
onze hond heeft ook een schijnzwangerschap gehad, alle zachte dingen, speeltjes/sokken e.d. nam ze mee naar haar bench, ze was héél vervelend aanhankelijk maar dat gaat allemaal vanzelf over, even wat tijd gunnen.
nu denkt iedereen hier dat wij hier niet goed op onze honden letten maar zoals ik al in de OP had gezet. Ze hebben niet vast gezeten of op elkaar gezeten zover wij weten, ja hij heeft vast gezeten op een van de andere maar dat omdat we heel graag een nestje wouden van hun 2 maar wat dus niet door is gegaan.
een hond hoeft niet vast te zitten om een andere hond toch drachtig te maken. Dat lijkt me een gegeven wat iedereen die een nest wil fokken toch wel moet weten! Daarnaast klinkt het: "voor zover wij weten" nu niet echt alsof jullie ze gescheiden gehouden hebben en als ze niet gescheiden waren dat jullie ze geen seconde uit het oog verloren hebben......
Zijn er overigens wel goede gezondheidstesten gedaan zodat je weet dat je reu en teven gezond zijn. En dan bedoel ik dus niet iets in de trant van 'De dierenarts heeft bekeken en vond ze helemaal oke'
Er komt bij fokken veel meer kijken dan honden elkaar laten dekken en afwachten en gissen. Fokken is zeer serieus werk je bent namelijk voor alles verantwoordelijk en dus ook voor de gezondheid op erfelijk gebied van alle nakomelingen!!!