Kat zeer angstig?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-12 12:59

Amaris schreef:
Als je alle opties van de hand wijst dan is er maar één optie over: de DA bellen en/of bezoeken.

Via bokt kom je er duidelijk niet achter wat er aan de hand is.

dat soort reacties verwachte ik al ;)

Maar gezien hij met vlagen vreemd is, vond ik het niet noodzakelijk, vooral niet omdat er niets opgezwollen is of pijn vertoond, hij gewoon een eetlust heeft, ook normaal kan doen en kan slapen :) Hij loopt ook gewoon normaal. Het is sowieso al een kat die wel eens angstig/gestrest wil reageren, maar zoals gisteren was wel echt uitzonderlijk, dat doet die enkel met de jaarwisseling

Even update, hij heeft nog steeds geen poot van mijn cameratas verzet, ligt nog steeds te slapen :) ik denk dat die waarschijnlijk is opgejaagd door een hond en dat hij daardoor wat paniekerig was. Althans, dat is het enige wat ik me kan bedenken. Of inderdaad geen ontlasting en dat die het er vannacht uit heeft gekregen in de kattenbak :)

vanLotje

Re: Kat zeer angstig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:24

fijn dat de rust is wedergekeerd :)

Siglos

Re: Kat zeer angstig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 14:37

Mooizo dat het beter gaat!

Het wel hebben van eetlust kan nog steeds samen gaan met het ontlastingsprobleem, is per kat verschillend. Ik zou wel voor de zekerheid zijn ontlasting in de gaten houden ( kan je zien aan bijvoorbeeld diaree of juist hele harde donkere drolletjes), want als het er idd uit is, zijn we weer rustig, maar dan kan het de volgende keer weer gebeuren, en het houdt een keer op. Mijn kat had het eens in de zoveel tijd, en dan was het weer raak en dan zo weer 3 maanden niet.