Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:Negeren, negatieve aandacht is ook aandacht en daarmee wordt hij dus beloond voor zijn aandachttrekacties.
Heb je niet iets uit het oude huis wat je hem mee kan geven nu, bijv. een kleedje waar hij graag op lag of misschien een oud shirt met jouw geur in een kattemandje?

rooswita schreef:Urielle schreef:Negeren, negatieve aandacht is ook aandacht en daarmee wordt hij dus beloond voor zijn aandachttrekacties.
Heb je niet iets uit het oude huis wat je hem mee kan geven nu, bijv. een kleedje waar hij graag op lag of misschien een oud shirt met jouw geur in een kattemandje?
geloof me na 2 uur negeren doe je een deur wel open zeg. ik heb er hier ook een thuis (die dus gewoon in huis is) die rustig 2 uur gaat zitten mauwen voor de slaapkamer deur
misschien kun je de badkamer iets meer inrichten als katten slaap kamer. hoge dingen om op te slapen, dingen uit zijn oude huisje met zijn eigen geur. Zag laatst een programma met een kattenpsycholoog die allerlei tips had om je kat thuis te laten voelen

Dahlia schreef:Weer die kat verhuizen? Nee ik zou hem nooit naar een kattenpension brengen, voor deze reden.
Dan zit ie toch net zo goed in een niet vertrouwde omgeving? zonder baasje?
en ik denk dat een kat het prettiger vindt als hij in een omgeving is waar mensen ook daadwerkelijk verstand hebben van katten. Katten willen vooral rust als ze in een onbekende omgeving hebben en ik denk dat een pension daar beter op in kan spelen. En de ts krijg zo gewoon haar slaap. 
)
)
beestje was bijna 19 en al een jaar zo vreselijk aan het jammeren 's nachts omdat de schat dement was. Echt een keihard geluid dat dwars door de oordoppen heen ging. Gelukkig viel ie zelf ook wel in slaap, maar als hij dan opeens weer begon schrok je je rot
en ja, ik heb hem vervloekt! Zo vlak voor een tentamen is het niet grappig als je wakker ligt door hem. Siggislief schreef:En hij wordt echt niet iedere dag gestraft, of gewoon niet.
Iedereen heeft nacht rust nodig.. Weet 100% jullie ook.
En dat jullie gek worden van je eigen huisdier.
Ts is 23 en zulk taalgebruik en inlevingsvermogen....vuurneon schreef:O ik werd wel knettergek van onze kat hoorbeestje was bijna 19 en al een jaar zo vreselijk aan het jammeren 's nachts omdat de schat dement was. Echt een keihard geluid dat dwars door de oordoppen heen ging. Gelukkig viel ie zelf ook wel in slaap, maar als hij dan opeens weer begon schrok je je rot
en ja, ik heb hem vervloekt! Zo vlak voor een tentamen is het niet grappig als je wakker ligt door hem.
Toen wij hem hebben laten inslapen heb ik die nacht heerlijk geslapen, klinkt raar maar het was voor het eerst weer in huis stil in de nacht.