Diablo schreef:Van een pup van 9 weken mág je niet eens verwachten dat hij het ophoudt, lichamelijk gezien is dat gewoon meestal nog niet mogelijk voor ze. En ze dan gewoon in hun eigen plas laten zitten, bah.
Overigens, mijn pups van 9 weken worden niet eens alleen gelaten, het zijn nog maar babies....
Wat een onzin ze kunnen het best al ophouden.
Knap zeg dus jij sleept je pup overal heen als je boodschappen gaat doen, verjaardag enz?. leven houdt niet op bij het hebben van een pup. En NEE zie het niet als een baby dat is een mensen en pup is een HOND en geen veredeld mens. Wat zal die pup oervervelend en vermoeit zijn want rust kent die dan niet?.
En ik heb er heel wat fout zien gaan.
de meeste zien de bench nog steeds heeel DOM al opsluiten. Ik zie het als beschermen voor dingen die ze niet mogen als je er even niet bent (boodschappen, was ophangen enz). Ook hem puur de rust geven zonde afleiding want dit verdien je later echt terug.
Nu begrijp ik waarom ik zoveel LAST heb van de honden van de buren zien het als veredelde mens en geen opvoeding en IK heb daar de hele dag last van. Terwijl mijn honden gewoon braaf slapen als ik wegga en niet de boel afbreken. Verlatingsangst is een groot probleem bij vele hondenbezitters omdat ze dit niet vanaf jongs af aan wordt geleerd.