Eindelijk.... Havanna's Hondenleven!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: Eindelijk.... Havanna's Hondenleven!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 03:09

Oh dat moet schrikken geweest zijn! Kan me goed voorstellen dat je dan even niet blij kunt doen inderdaad :(:) Ja hoe krijg je zoiets er nou uit...

Podenco is inderdaad windhond-achtig :j Vandaar ook de bouw.. Ik zou er graag meer vlees aan zien maar op zich heeft ze een gezond gewicht zo :-) Komt er niet meer aan then so be it, dan is dit gewoon haar bouw. Zal nog wel iets veranderen nu ze los loopt en haar spieren goed kunnen ontwikkelen.

Wat ontzettend leuk zeg!!! Nu wel heel nieuwsgierig wie het is geworden hihi :D Wel ook topics plaatsen hoor! :D

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 21:05

amyz schreef:
Oh dat moet schrikken geweest zijn! Kan me goed voorstellen dat je dan even niet blij kunt doen inderdaad :(:) Ja hoe krijg je zoiets er nou uit...

Podenco is inderdaad windhond-achtig :j Vandaar ook de bouw.. Ik zou er graag meer vlees aan zien maar op zich heeft ze een gezond gewicht zo :-) Komt er niet meer aan then so be it, dan is dit gewoon haar bouw. Zal nog wel iets veranderen nu ze los loopt en haar spieren goed kunnen ontwikkelen.

Wat ontzettend leuk zeg!!! Nu wel heel nieuwsgierig wie het is geworden hihi :D Wel ook topics plaatsen hoor! :D

Wat voer je haar als ik vragen mag?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 21:08

Vlees en brokken. Daarbij soms pasta, rijst, gekookte kip, etc. En 2x per dan een schapenvetbonbon.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 21:13

amyz schreef:
Vlees en brokken. Daarbij soms pasta, rijst, gekookte kip, etc. En 2x per dan een schapenvetbonbon.

klinkt prima, wat voor vlees en wat voor brokken krijgt ze? KVV?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-12 21:23

Nee hoor, van de supermarkt. Hebben een tijd geprobeerd met hoge kwaliteit voer maar veranderde niets mee. Toen ik met haar bij de DA was heb ik nog gevraagd hoe dat zat met haar gewicht, DA wist het niet zo goed tot er eentje bij kwam die origineel uit Spanje kwam. Zij lachte me nog net niet uit toen ik zei er meer vlees aan te willen :') Ze gaf aan dat ze in elk geval veel Podenco in zich heeft en dat ze voor haar 'ras'' eigenlijk keurig op gewicht was. Sindsdien wel íets meer vlees eraan gekregen maar dit is gewoon haar bouw :)