Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goed om te weten dat echte slangeneigenaren dat niet doen, als is het erg genoeg dat er idioten zijn die het wel doen.
begint al wat aan te sterken, ze slaapt aanzienlijk minder (de eerste 2 dagen sliep ze eigenlijk alleen maar).
Jammer want het is echt zón schatje, wil alleen maar bij je liggen. loopt de hele tijd achter je aan en wil niet anders dan aandacht.
Grommen, blazen en uiteindelijk gewoon niet meer in huis komen.
cp112 schreef:Ik heb 2 jaar terug de kat van mijn oma overgenomen (sloopte alles op haar appartement). En mijn ene kat kon daar niet aan wennenGrommen, blazen en uiteindelijk gewoon niet meer in huis komen.
M'n andere kat is haar zoon, en ok, die laat ze toe maar mag ook niet teveel in de buurt komen bij madam chagrijn
Ik wil niet dat zij straks wegloopt omdat er een nieuwe in huis is. Ben daar wel bang voor (heb haar nu ook sinds gisterenavond niet meer gezien overigens....)
.
) dus hier kan ze helaas ook niet terecht!
knapt mooi op. Oogjes blijven al een stuk schoner en de kuur voor niesziekte is bijna klaar.
hahaha.
cp112 schreef:Ja ik hoop dat ik snel een plekje voor haar kan vinden. Is beter dat het zsm is want ze moet nu apart in een slaapkamer blijven omdat ik m'n andere terroristjes niet vertrouw
Thirty schreef:cp112 schreef:Ja ik hoop dat ik snel een plekje voor haar kan vinden. Is beter dat het zsm is want ze moet nu apart in een slaapkamer blijven omdat ik m'n andere terroristjes niet vertrouw
Dat kan een paar weken duren voordat ze aan elkaar gewend zijn. Dus zeker niet zo snel opgeven. Katten zijn geen honden, dat heeft tijd nodig.
Als je even verder leest zie je dat het eerder mis is gegaan (en da tnu ook weer zo lijkt).
Ze krijgt een fijn plekje