Bericht heb ik gelijk gewist bij thuiskomt natuurlijk

Als mijn ouders op vakantie zijn, dan laat ik altijd mama even via de telefoon met onze kat praten
(wij hebben een praat kat dus dat is wel grappig haha) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(wij hebben een praat kat dus dat is wel grappig haha)
)

Maar ik ben geen mams, ik ben gewoon het vrouwtje.
En het heerlijke is dat ze gewoon vrolijk herrie terug maken
Gezellig toch

Traiectum schreef:Ik heb hele gesprekken met beesten (ja, ik praat niet alleen tegen ze, ik geef ook antwoord voor ze). En 't ergste is nog wel dat 'mijn' deel van het gesprek op gestoorde-kleuter-niveau zit, en beestlief heel intelligent antwoordt dat ik zo'n gigantische idioot ben
.Miryamk schreef:Miepie77 schreef:is volgens mij heel normaal hoor, zie maar weing mensen die alleen met hun hond als een zombie lopen zonder ooit wat tegen ze te zeggen
Maar er is een verschil tussen normaal praten en met een hoog stemmetje flauwekul te bazelen tegen een dier![]()
Ben blij dat er meer van die zotten zijn
dan lopen ze te rennen en hele verhalen tegen hun honden te houden, als ze je dan ineens zien, krijgen ze een enorme boei, ik vind dat wel schattig
" Met dikke tranen uiteraard. Poeslief had een acute verstopping en nierfalen. Heeft het gered maar is wel mijn kneusje 
, ik geef dan ook antwoord voor de hond. Paarden weten ook al heel wat van mijn leven, en de poezels idem.
die zat op mn arm druk te tokken en ik deed eerst: "are you tokking to me?!" en toen deed ik vrolijk mee. Ik miauw ook altijd naar katten en ik mekker/blaat/loei naar geiten/schapen/koeien. En voor mn dieren kom ik ook met de meest idiote namen, hond Russell noem ik Rupsel, vind ik schattig. Cavia's Ricky en Rocksy noem ik Prikkie en Frokkel
Brittneyx schreef:ik ook hoor![]()
krijg je heel genante momenten![]()
vorige week was er een vriend bij mij thuis
ik zeg tegen de hond 'kom sammywammie (hij heet sam) naar je bed (plaats waar hij slaapt)
die vriend keek echt alsof hij een spook had gezien
Hier is het nu Thorretjesnorretje en Dennisdemennis (heet eigenlijk Baldr.)