Ben inmiddels erg bedreven in het lakken van mijn nagels (en nog maar 1 keer nagellak in het beddengoed gekregen).
Ook help ik hier en daar mensen met het (her)schrijven van stukken en heb ik de scriptie van mijn broer gecontroleerd op fouten. Door de medicijnen heb ik alleen ook niet zo'n goed geheugen, dus echt lange teksten vind ik erg lastig om te redigeren op het moment.
De kat is hier vooral voor de hoognodige mentale steun, verder heb ik er niets aan. Hij is wel trouw, zeurt nooit over dat ik niet naar hem toe kom en het maakt hem ook niet uit of ik al gedoucht heb of niet. Best fijn.
.

Handwerkjuffrouw vroeger op school was daar altijd enorm gefrustreerd over. Borduren wel, ook erg leuk, maar haken zit me op de een of andere manier gewoon niet in de vingers
Ik ben te val gekomen van mijn 6 jarige ruin. Bij het opstappen was er ineens een enorm harde knal, en ik had net mijn been over het zadel gezwiept toen hij er galloperend en bokkend vandoor ging. Ik kon blijven zitten, maar ineens was het een draai van 180 graden, waar ik niet op berekend was. Nouja....Blijkbaar ben ik erg rot terecht gekomen, van de val zelf weet ik nog weinig. Vriendlief was er bij en zei dat ik volop op de voet terecht kwam die in een rare draai bleef steken. Vervolgens op mijn hoofd gevallen, vandaar dat ik er ook nog weinig van weet. Ben niet weggeweest, maar weet gewoon niets meer van de 5 minuten na de val, alleen wel dat de auto rit naar het ziekenhuis een flink rot eind was in mijn hoofd, en ik wist niet dat ik zo enorm kon vloeken
Daarna wordt ik misselijk en duizelig en wil het risico niet lopen nog een been te breken 
Ach, de kleur maakt ook niet uit, ze zijn gewoon geweldig , die dames hier