Ik heb geprobeerd foto's te maken van de onderkant, maar ze beweegt zo erg dat het heel erg wazig is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Waterbakje gaat iedere dag omver, dus een flesje is beter. Mijn muisje snapt alleen nog steeds het flesje niet echt geloof ik
Het loopwiel wordt gretig gebruikt, zo gretig dat hij continue verplaatst wordt door het lopen
Dus die gaan we maar vastplakken want hij schuift steeds richting waterfles en dat geeft me toch een herrie 's nachts!!!
Maar muizen zijn erg leuk.
Geryon schreef:Ze ging net kijken bij het bakje, deed per ongeluk der neus erin en toen ging ze soort van niezen en aan der neus zitten met der pootjes
Ik heb geprobeerd foto's te maken van de onderkant, maar ze beweegt zo erg dat het heel erg wazig is.
Keukenrollen zijn ook leuk. Wat ik ook doe met mijn gerbils is het laatste stukje papier erop te laten zitten (bij wc rollen en keukenpapier). Hebben ze daar ook gelijk een stukje van. Keuken- en wc papier is dubbel handig: ze slopen het ( = leuk) en daarna maken ze er een nestje van
ik zou persoonlijk zeggen: geef 'm aan iemand die er wat van weet en die ervoor kan zorgen, ik zou er niet aan beginnen omdat het een whim is, 't is een duurdere hobby dan je zou verwachten.
Wel grappige naam, Frans voor een mannetje! Maar een meisje kan ook Fransje heten dus vandaar klaagde ze niet
Haha
Die zit nu alleen of met een vriendje?
Mijn moeder is er nu al niet helemaal blij mee, ze denkt dat we hierdoor allemaal wilde muizen gaan krijgen, kan het kloppen?peacehorses schreef:Waarom koop je in hemelsnaam een muis om iemand te laten schrikken.... koop dan een speelgoedmuis aan een touwtje, of eentje met wieltjesik zou persoonlijk zeggen: geef 'm aan iemand die er wat van weet en die ervoor kan zorgen, ik zou er niet aan beginnen omdat het een whim is, 't is een duurdere hobby dan je zou verwachten.
peacehorses schreef:Waarom koop je in hemelsnaam een muis om iemand te laten schrikken.... koop dan een speelgoedmuis aan een touwtje, of eentje met wieltjesik zou persoonlijk zeggen: geef 'm aan iemand die er wat van weet en die ervoor kan zorgen, ik zou er niet aan beginnen omdat het een whim is, 't is een duurdere hobby dan je zou verwachten.

(denk ik
)
Alleen die waren buiten, dus ik weet nog niet of mijn moeder het wel blijft willen ivm de geur in mijn kamer. Geryon schreef:Dan ben ik toch wel blij dat dit een vrouwtje is(denk ik
)
Zoals ik zei peacehorses, geld is geen probleem.. En zonder er van te voren over na te denken dat is niet echt aan de orde.
Ik heb best lang konijnen en cavia's gehad dus ik weet wel hoe en watAlleen die waren buiten, dus ik weet nog niet of mijn moeder het wel blijft willen ivm de geur in mijn kamer.
en dat waren dan alleen dierenartskosten, je zit ook nog met voer, bodembedekking en spulletjes, en een kooi die je moet aanschaffen. Volgens mij als ik die ratten niet had gehad, had ik zo een paard kunnen aanschaffen van het geld wat ik bespaard had
geen zaagsel oid
Hiervoor wilde ik niet perse een muis, maar nu ik deze ken vind ik het leuk!