Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Thirty schreef:Ik zou ook laten testen op parvo, en wel heel snel. Ondanks entingen kunnen ze het alsnog krijgen, al dan niet in een afgezwakte vorm.
Diablo schreef:Thirty schreef:Ik zou ook laten testen op parvo, en wel heel snel. Ondanks entingen kunnen ze het alsnog krijgen, al dan niet in een afgezwakte vorm.
Dat bedoel ik maar.
Overigens was onze hond niet geënt, wel al bijna een jaar oud. De da vertelde ons toen ook dat ook geënte honden het kunnen krijgen, omdat het virus in allerlei vomen muteert waartegen de enting niet beschermt.
Als het wel parvo is, en je bent er niet vroeg genoeg bij, is je hond reddeloos verloren, net als onze hond een jaar geleden.
Diablo schreef:Dat doet er niet toe, was deels onze eigen schuld en ik heb me er verschrikkelijk schuldig over gevoeld.
Ik wil alleen maar zeggen dat onze kerel het misschien had kunnen redden als we er snel genoeg bij waren geweest en wil TS behoeden voor zoiets. Het hoeft natuurlijk helemaal geen parvo te zijn, maar de verschijnselen had onze hond ook, je kunt maar beter voor niets controleren dan dat je nooit meer hoeft te controleren.
xx_Horsiex schreef:Diablo schreef:Dat doet er niet toe, was deels onze eigen schuld en ik heb me er verschrikkelijk schuldig over gevoeld.
Ik wil alleen maar zeggen dat onze kerel het misschien had kunnen redden als we er snel genoeg bij waren geweest en wil TS behoeden voor zoiets. Het hoeft natuurlijk helemaal geen parvo te zijn, maar de verschijnselen had onze hond ook, je kunt maar beter voor niets controleren dan dat je nooit meer hoeft te controleren.
De verschijnselen komen zeker bij Parvo voor maar ook bij duizenden andere buik/darm virussen, kan me voorstellen dat de DA daar niet direct aan denkt. Heel slim om een foto te maken en bloed onderzoek te doen.
Thirty schreef:Bij ons is er een ingeente hond aan overleden, vorig jaar november.
Rideltje1992 schreef:Diablo ach jeetje![]()
herken jij veel daarvan dan terug in mijn hond? word nu toch wel beetje bang