Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kipzel schreef:punctie wilde ze niet omdat de kans te groot is om nu darmen ed te raken omdat zijn buik niet opgezwollen is..
KootMiraDrum schreef:Echt bagger dat hij zo ziek is joh...

spicegirl schreef:ik bedoelde niet dat de ouders nergens op getest zijn letterlijk, maar ALS de ouders niet getest zijn.DAT is een indicatie van..enz.
mijn DA deed ook met een injectie naald in de buik vocht trekken.(maar gelukkig nooit een kat gehad met FIP ).
mcsjelle schreef:Ik acht de kans op FIP ook wel heel groot. Als hij echt neurologische klachten erbij krijgt, kun je eventueel ook een punctie van het hersenvocht doen. Als je daar de typische antilichaampjes voor het coronavirus vind is de kans al veel groter.
Maar als ik lees hoe verschrikkelijk ziek Jip al is, vraag ik me af of je hem dat nog allemaal aan moet doen.
Heel veel sterkte met Jip!
Het is niet eerlijk.
En Sokkie pbtje oid mag altijd. 
misschien goed een melding te doen bij de fokker hiervan. CK88 schreef:Sterkte...echt sneu voor je lieve kittenmisschien goed een melding te doen bij de fokker hiervan.

Van schreef:een wijs besluit, hoe rot het ook is
de kleine gekke terrorist, hij zal ontzettend gemist worden ook hier
Eef en Kirs, heel veel sterkte met kleine Jip
Jullie zullen er nog wel niet aan willen denken en het is nog ver weg maar hierbij wil ik jullie wel een kitten aanbieden uit een eventueel volgend nest