Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

paard89 schreef:Oké, ik ga nu waarschijnlijk iets heel doms zeggen, maar misschien een idee!![]()
Om via youtube een mauwende kat/kitten te laten horen. Ik doe het zelf ook wel eens bij onze katten die er altijd luid mauwend op af komen. Misschien dat je kitten denkt dat er een andere kat is en tevoorschijn komt
paard89 schreef:Oké, ik ga nu waarschijnlijk iets heel doms zeggen, maar misschien een idee!![]()
Om via youtube een mauwende kat/kitten te laten horen. Ik doe het zelf ook wel eens bij onze katten die er altijd luid mauwend op af komen. Misschien dat je kitten denkt dat er een andere kat is en tevoorschijn komt

Traber schreef:Oei het zal je verbazen waar ze door kunnen.![]()
Ik denk wel dat de kans klein is dat ze buiten is,aangezien ze dat vaak nog enger vinden,maar je weet het nooit.
ellepel schreef:http://www.youtube.com/watch?v=eiHXASgR ... ure=fvwrel
misschien reageerd ze op dit filmpje,wel je geluid flink hard zetten!
(mijn kat reageert er trouwens niet eens op
maar die reageert wel op een kattenreclame).