lifaya schreef:Heel nederland de hele zomer van het strand genieten? Je weet hoe het weer hier is hé ?Komop zeg. Er is genoeg strand, OOK voor de hondeneigenaren. Lees even goed wat ik zeg, een paar afritten verder heb je een strand waar het véél rustiger is, niet aan de boulevard. Dáár kan je als honden eigenaar lekker genieten en met balletjes gooien, daar kan je zelf komen als het verboden is op de boulevard, dus ik snap werkelijk je probleem niet
Ik heb toch geen probleem?? Nee hoor, ik heb helemaal geen probleem! Dus ook niet met loslopende spelende honden op een strand waar ook mensen komen. En die paar afritten verderop, waar het rustig is, kunnen ook de mensen naartoe gaan die niet van al die drukte houden... Lijkt mij...
Komop zeg. Er is genoeg strand, OOK voor de hondeneigenaren. Lees even goed wat ik zeg, een paar afritten verder heb je een strand waar het véél rustiger is, niet aan de boulevard. Dáár kan je als honden eigenaar lekker genieten en met balletjes gooien, daar kan je zelf komen als het verboden is op de boulevard, dus ik snap werkelijk je probleem niet
Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd. Als ik een hond had ging ik juist liever naar een rustigere omgeving. Niet alleen fijn dat ik rekening zou houden met de omgeving, maar het is toch veel leuker om lekker die bal ver weg te gooien, je hond alle kanten op zien te springen zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat die andere kinderen bang maakt, perrongeluk iemand omver loopt, met zijn zeiknatte stinkvacht tegen iemand opspringt etc...

Gewoon tussen die handdoekjes door galopperen, de hele zomer is het strant tenslotte paardvrij, dus als het dan mag, dan moet je het ook maar doen
Meedenken en rekening houden met elkaar siert de mens. Ik zelf heb geen problemen met honden, vind het leuke dieren. Maar ik zou het absoluut NIET waarderen als een wildvreemde hond even besluit mij een douche te geven tijdens het zonnen
en ik kan me voorstellen dat een klein kindje het ook niet zal waarderen als een grote hond om haar heen cirkelt omdat ze aan het spelen is en de hond mee wilt spelen... ga zo maar door