Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind ze een beetje eng
Ik vind ze echt cool en schattig, maar ieder zijn eigen mening he!

Je zou er ook een mooi terrarium van kunnen maken voor een landsalamandersoort, als je die minder eng vindt dan watersalamanders (zoals axo's)
Op deze site staat wel veel info: http://www.salamanders.nl/forum/ Solleke_Noah schreef:Als je graag iets anders dan vissen in je aquarium wilt, is een axolotl misschien wel leuk, je aquarium is denk ik wel te klein voor 2 axolotl's. Het zijn leuke huisdieren en op hun manier ook tam, ze verlangen ook wel een filter maar geen verwarming oid. Qua voeder zijn ze goedkoop (regenwormen ed). Ze kunnen wel oud worden (max. rond de 25 jaar).
Emie99 schreef:Solleke_Noah schreef:Als je graag iets anders dan vissen in je aquarium wilt, is een axolotl misschien wel leuk, je aquarium is denk ik wel te klein voor 2 axolotl's. Het zijn leuke huisdieren en op hun manier ook tam, ze verlangen ook wel een filter maar geen verwarming oid. Qua voeder zijn ze goedkoop (regenwormen ed). Ze kunnen wel oud worden (max. rond de 25 jaar).
axolotl's moeten toch in een veel grotere bak worden gehouden dan de bak die ts heeft?
En ts wat bedoel je met 62 cm breedte? 60x30x30?