Werkt ideaal, ze kunnen lekker rondrennen en ravotten, tegelijkertijd ook de behoeftes doen.. Ik zou zeker een hondenren aanraden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prisca schreef:Jammer dat er weinig mensen reageren die in een woonwijk of iets groters maar met wel directe buren.
Als je echt apart woont op een boederij is het niet gek om het buiten te houden maar in een woonwijk of vrijstaande buren met beperkte afstand vind ik het toch wel anders.
Pelryo schreef:ik woon wel in het bos maar heb aan een zijde gewoon buren en tegenover een hele woonwijk. De buren hebben ook honden en veel mensen in de straat ook. Ze blaffen en huilen allemaal samen. Ik weet dat onze bouvier eerst een half uur joelt als je hem alleen laat. Gelukkig nooit klachten gehad.
Britta31 schreef:Ik weet het een heel oud topic,maar ik heb dezelfde vraag.Wij willen dus ook graag een hond.Liefs een ouder hondje uit het asiel.Ik ben hele dagen thuis dus geen probleem,alleen de vakanties.We gaan 3 keer per jaar een week en onze dochters zijn overdag weg.Maar 8 uur alleen vinden we te lang binnen.Dus hoe zijn jullie ervaringen met een hond alleen overdag in de tuin met hok.We hebben een grote tuin.S'morgens in de tuin en eind van de middag weer binnen.We gaan nooit in de winter op vakanti en wij wonen in het buitengebied zonder directe buren.
Britta31 schreef:Ik weet het een heel oud topic,maar ik heb dezelfde vraag.Wij willen dus ook graag een hond.Liefs een ouder hondje uit het asiel.Ik ben hele dagen thuis dus geen probleem,alleen de vakanties.We gaan 3 keer per jaar een week en onze dochters zijn overdag weg.Maar 8 uur alleen vinden we te lang binnen.Dus hoe zijn jullie ervaringen met een hond alleen overdag in de tuin met hok.We hebben een grote tuin.S'morgens in de tuin en eind van de middag weer binnen.We gaan nooit in de winter op vakanti en wij wonen in het buitengebied zonder directe buren.