Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tylando schreef:gewoon even briefje ophangen bij supermarkt , bij amivedi melden!
als ie zo mager is zou ik em ook voeren hoor en onder de klitten? tja dan zal er idd wel niet zo goed voor hem gezorgd worden of iemand is hem al een tijdje kwijt.
wie weet is iemand hem idd kwijt. even langs de dierenarts of asiel om te kijken of hij een chip heeft?
eigenaren zorgen er duidelijk niet goed voor en ik zou het niet over mijn hart verkrijgen dat het arme dier uit hongert. Wat ik wel had gedaan is de verantwoording nemen, hem laten helpen, ontvlooien en naar het asiel brengen zodat het dier ook kans heeft op een nieuw baasje en wat liefde en aandacht.CalipsoLover schreef:_Amigo schreef:Vind het raar dat je zomaar een ´zwerfkat´ gaat voeren! Kom je nooit meer vanaf.
Nu jou kat met die andere kat in aanmerking is geweest, heeft die waarschijnlijk ook vlooien...
En castreren?! Vind het niet zo gek dat je moeder dat niet goed vind! Kost een hele hoop geld.
Ik zal ook de dierenbescherming bellen of naar het asiel brengen, en het voer niet meer onder het afdak oid zetten, komen ook muizen en andere katten op af.
Het is de enige kat die bij ons in de tuin komt, na zeker 8 jaar...
Ratten en muizen heb ik nog nooit zien langs komen in de stad waar wij wonen.
Dus ook niet in onze tuin.
Hhilde schreef:What the fiets? Ik snap het echt niet.
Even op een rijtje; jij voert een kat en vindt 't dan raar dat 'ie binnen probeert te komen?
Wie ben jij trouwens om andermans kat te gaan zitten voeren? Laat staan beoordelen of een eventuele eigenaar er wel goed voor zorgt?
daantjuhhh schreef:Nou zo slim hoef je niet zijn om die link te leggen?
.
Leorah schreef:Maar sommigen hier vinden het blijkbaar leuk om zomaar weer een dier in een opvang te stoppen, terwijl (mits er geen andere eigenaar hem vermist) er al een nieuw huisje voor hem is? DAT is echt krom. Ik zou in jouw schoenen hetzelfde hebben gedaan hoor TS!