Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GamblersCup schreef:Ik vat je echt niet... waarom water, als je gewoon wat voor het gat kunt zetten en klaar?
GamblersCup schreef:dierenfan, je post vind ik een beetje raar... NIEMAND zegt dat een hond dood gaat van water, niemand zegt dat het "zielig" is een emmer water te gooien. Alleen heeft het zo verdomde weinig zin en kan TS het met 1 kleine handeling opgelost hebben.
Het is een openbaar pad, dus het gaat ook niet om 1 hond. En TS zal ook vast niet 24/7 op de loer liggen om honden te betrappen. Ondertussen zitten die arme knijnen wel in de tuin...
En omgekeerde wereld... ach, er even wat voor zetten (en duidelijk dus geen plantenpot) tot aan het weekend is toch helemaal geen moeite? Achter al die honden en baasjes aangaan die daar langskomen, dát is pas moeite moeten doen. Uiteraard moet TS het zelf weten, maar echt, TS had het met een pallet of iets anders wat wél 40 cm dichtmaakt na de eerste hond al op kunnen lossen. Het is geen principekwestie, ze wil gewoon die honden niet in de tuin door dat gat, tot aan het weekend.
GamblersCup schreef:Nog zo'n vage reactie... dat een hond niet in de tuin zou moeten komen, daar zijn we het allemaal mee eens zoals je kunt lezen. Maar waarom voor een emmer water kiezen (wat toch niet veel zin heeft, en TS ligt niet 24/7 op de loer) als het veel makkelijker en direct opgelost kan worden?
En "alles afschermen voor een hond" valt wel mee... het gaat om een gat van 40 cm en ook alleen maar tot het komende weekend...
GamblersCup schreef:dierenfan, als je dan ook nog even uitlegt waarom het raar op je overkwam... zo'n losse kreet om je post te "redden" slaat nergens op. Ik leg uit waaróm ik jouw post raar vond.
Loiz schreef:Gaby, ik denk toch echt dat jij het gat zelf moet dichten. Het is jouw tuin en die hoor je te omheinen. Hier in de buurt is ook een tuin
die niet gebruikt word en dus een open grasveldje is, daar hou ik de honden ook niet consequent van af hoor. Waarom zet je niet gewoon
een stuk gaas om je tuin heen zodat het afgezet is? En wat ik me afvraag, gaan je konijnen niet door dat gat heen dan?