Kitten met diarree

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xJustMe6

Re: Kitten met diarree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 11:41

Ik moet om 1 uur bij de DA zijn.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 14:15

Zo, ik ben net terug van de dierenarts.

Ze had last van haar darmpjes en haar maagje, ze heeft een injectie gekregen zodat die weer tot rust komen en speciaal voer wat licht verteerbaar is voor de komende dagen. Verder heb ik nog een vlooienmiddeltje meegekregen waar ik haar vanavond mee moet behandelen.

Ze moet zeker morgen weer eten, zo niet dan terug.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 14:19

Als ze vlooien hebben hebben ze meestal ook wormen, dus een goed ontworm- en ontvlooischema maken in overleg met je dierenarts eventueel. Sneu dat je kitten niet beter verzorgd was toen je haar kreeg, was ze gratis, of heb je er wat voor betaald?

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 14:25

Het vlooienmiddel wat ik heb meegekregen helpt ook tegen wormen dus dat zijn 2 vliegen in 1 klap :).

Heb haar gratis gekregen, van mensen die ik al behoorlijk lang ken, ze is bij hun geboren. Idd sneu, maar voortaan geloof ik niet meteen alles wat er gezegt word.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:57

blij om te horen dat het niet heel ernstig is, de kleine knapt vast weer snel op!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 15:59

Waarschijnlijk heb je Stronghold meegekregen? Dan is het wel belangrijk om later met een ander middel te ontwormen. Stronghold is tegen vlooien én wormen maar niet alle wormen namelijk...

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 08:53

Klopt, ze is sowieso een aantal weken geleden al ontwormt met een ander middel :). En daar doe ik haar over een tijdje nog eens mee.

Ze eet weer sinds gisteren en ze begint weer helemaal zichzelf te worden :D. Alleen het speciale voer moet ze dus echt niet hebben, ze gaat bij mijn andere kat van het gewone voer mee zitten eten. Nog niet helemaal de bedoeling maar ik ben al lang blij dat er weer wat in gaat dus ik laat haar lekker doen!