Frontline werkt prima, als het middel maar juist gebruikt wordt! Als er een actieve vlooienplaag is, bestaat het middel frontline combo, die bestrijd zowel de vlooien zelf, als die eitjes (die uitkomen)
Let wel op voor overdosering met al het gif op en rond de honden en katten!
xRomana
Geplaatst: 31-08-12 19:36
Quellian schreef:
Het vlovrij krijgen van mijn dieren heeft ruim 500 euro gekost (incl. het ontwormen erna). De grap heeft een ruime maand geduurd, toen was het over.
hier (afkloppen) nooit last gehad van een vlooienplaag. Mijn honden gaan zeker 2x per week naar dagopvang/asiel/pension en komen daar dus ook met allerlei honden in aanraking. Als ik eens vlooien zie dan behandel ik mijn kat en de honden met advantix/advantage en is het gelijk weer klaar. Aan het huis zelf doe ik niets (overal vloerbedekking) alleen als we op vakantie gaan dan spuiten we het zeer grondig in.
Nu geef ik wel vers vlees en extra (schapen)vet, zeewier, vitaminen en mineralen. Ook teken zie ik niet op mijn dieren ook niet als ik in gebieden geweest ben die erom bekend staan. Heb of veel mazzel of ze moeten mijn dieren niet vanwege wat ze allemaal eten. Ik behandel dus ook niet uit voorzorg.