Sjors schreef:Wuis schreef:Ik ben ook zeer zeker niet tegen het natspuiten van parkieten, sterker nog, die van mij hebben vanmidag nog uitgebreid gedouched onder de tuinslang!Maar het is meer de manier waarop. Die diertjes kunnen blijkbaar niet hun ei kwijt. En hoewel het natuurlijk al mooi is dat ze 2 uur uit de kooi mogen, blijven het toch nog 22 uren dat ze wél in die kooi zitten. Ik zelf vind dat eigenlijk niet kunnen. Als ik zie hoe mijn vogels buiten lekker genieten. Ik heb ze ook wel eens binnen hoor. Bijvoorbeeld afgelopen winter toen er eentje ziek was heb ik maandenlang 2 binnen gehad. Maar de kooi stond dan wel de hele dag open. Wanner ik de kooi maar ene paar uur per dag open zou hebben zou ik me echt zó slecht voelen. Omdat ik zie hoe ze genieten als ze de hele dag gewoon lekker hun ding mogen doen. En dus lekker de hele dag hun natuurlijke gedrag kunnen vertonen.
Jij bent misschien de hele dag thuis en kan je je vogels laten vliegen.
TS is misschien wel aan het werken
Nadenken
Ik ben niet de hele dag thuis. Er bestaat zoiets als een ruimte vogelproof maken.
Nadenken.
Maar het is meer de manier waarop. Die diertjes kunnen blijkbaar niet hun ei kwijt. En hoewel het natuurlijk al mooi is dat ze 2 uur uit de kooi mogen, blijven het toch nog 22 uren dat ze wél in die kooi zitten. Ik zelf vind dat eigenlijk niet kunnen. Als ik zie hoe mijn vogels buiten lekker genieten. Ik heb ze ook wel eens binnen hoor. Bijvoorbeeld afgelopen winter toen er eentje ziek was heb ik maandenlang 2 binnen gehad. Maar de kooi stond dan wel de hele dag open. Wanner ik de kooi maar ene paar uur per dag open zou hebben zou ik me echt zó slecht voelen. Omdat ik zie hoe ze genieten als ze de hele dag gewoon lekker hun ding mogen doen. En dus lekker de hele dag hun natuurlijke gedrag kunnen vertonen.