Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blanket schreef:Gaat het om deze adv?
Dav schreef:covergirl schreef:Zijn er nog bokkers in de buurt van Heerenveen die voor mij bij een adverteerder willen gaan kijken?
Welke plaats is het precies?
Ben in bezit van een chiplezer maar kan geen garantie's geven dat ik ook werkelijk even langs kan gaan. (ivm werk,tijd,afstand)
Staat ze nu op mp oid dat je haar hebt gevonden?
covergirl schreef:Blanket schreef:Gaat het om deze adv?
Klopt.
De pup op de foto is niet mijn Amy, maar een dief zal niet met de 'échte'gaan adverteren...
Heb zelf ook een chipreader maar Heerenveen is wel ruim 2 uur rijden.
Dat wil ik natuurlijk graag doen mits ik iets meer zekerheid heb dat het mijn pup kan zijn.

covergirl schreef:Blanket schreef:Gaat het om deze adv?
Klopt.
De pup op de foto is niet mijn Amy, maar een dief zal niet met de 'échte'gaan adverteren...
Heb zelf ook een chipreader maar Heerenveen is wel ruim 2 uur rijden.
Dat wil ik natuurlijk graag doen mits ik iets meer zekerheid heb dat het mijn pup kan zijn.
Thirty schreef:Twee uur rijden is natuurlijk niets als je je hond daarmee terug kan krijgen.
Waarom bel je niet gewoon even?
kimmie261 schreef:je kan toch bellen met eenvoudige en algemene vragen,dan zeggen dat je heel erg geinteresseerd bent maar dat je 2 uur moet rijden dus nog wat foto's van het hondje wil hebben...
Traber schreef:Ik weet niet waar je vandaan komt,maar misschien ook een idee om de duitse marktplaats in de gaten te houden?
http://www.deine-tierwelt.de/kleinanzei ... mlr-c4087/
Wat zul je dr missen.
Joscaa schreef:kimmie261 schreef:je kan toch bellen met eenvoudige en algemene vragen,dan zeggen dat je heel erg geinteresseerd bent maar dat je 2 uur moet rijden dus nog wat foto's van het hondje wil hebben...
Inderdaad, en 2 uur rijden is lang, maar als je daarmee je gestolen pup terug kan krijgen, is het eigenlijk 'niks'.