We wouden dat die afviel maar nu gaat het wel erg hard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Re: We wouden dat die afviel maar nu gaat het wel erg hard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 16:45

Ik heb net met de DA gebeld :) we kunnen over een uur (kwartier voordat die sluit) nog even met hem langskomen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 16:55

Ik hoop dat er niets aan de hand is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 17:01

WOW...
Ik zat echt met open mond te kijken, hij lijkt super veel op onze kat!
Ben benieuwd!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 17:01

Kheb het uitgelegd aan de dierenarts. Hij zei dat hij de kat gewoon eens wou zien, en dacht niet meteen aan iets ernstigs. Hij neemt wel voor de zekerheid bloed af, maar zoals ik het verhaal hier heb verteld heb ik het ook aan hem verteld (heb het bijna letterlijk voorgelezen :') ) en hij dacht eigenlijk meteen aan de overgang van winter naar zomer terug naar winter. Maar het kan ook iets anders zijn. Hij maakte zich wel heel even zorgen op het punt dat ik zei dat ik een wormenkuur heb gegeven en er weinig veranderde. We zullen het straks wel horen en de bloeduitslagen moeten we op wachten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 18:11

Goed dat je gegaan bent, gewoon just-2-be-sure, zal denk ik wel meevallen...Laat je het weten?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 18:25

Goed dat je gegaan bent. Ik ga altijd direkt naar de dierenarts, zodra ik me zorgen ga maken en in 99 % van de gevallen is er dan ook iets serieus aan de hand. De enkele keer dat ik voor niks ga is nog in mijn voordeel, want dan hoef ik me geen zorgen meer te maken. :D

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 18:51

Is hij gecastreerd? Anders kunnen de hormoontjes ook wel eens een grote rol spelen. Kennisen van ons hadden ook een (ongecastreerde)kater en die werd ook verschrikkelijk mager in de vrolijke tijd zeg maar }> en dat waren echt de hormoontjes.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 09:46

Hallo allemaal, heb niet meer de kans gehad voor gisteren online te komen.

Het begon met een enorm gevecht voor hem te vangen :') alle deuren in huis dicht, het mandje klaar maar hij had ons allang door. Hij lag te slapen, en toen ik hem wou pakken stond die op en rende die weg. Hij dacht dat de deur open stond (glazen deuren) en meneer rent gewoon tegen de deur aan :') heeft er gelukkig niks aan over gehouden het was niet zo hard :) Toen kon ik hem snel pakken

Bij de DA heeft hij gekeken en hij vond hem nog niet eens zo mager. Omdat wij hem zo dik gewend zijn lijkt hij voor ons nou een soort skelet. Maar hij is blijkbaar best mooi op gewicht. We hebben nu voor een week voer meegekregen wat hem weer wat dikker zou maken, helaas mag hij dit voer maar 1 x per dag, en zn speciale voer voor de nieren de rest van de dag anders is het schadelijk voor hem. Als hij dan niet aansterkt zouden we bloed moeten laten trekken. Voor de rest vond de DA hem goed uitzien :j en als het iets zou zijn zouden we ons weinig zorgen moeten maken :D

Dus eind goed al goed :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 10:34

Nee, nog niet. Eerst afwachten wat t doet... ;)

Maar uiteraard hoop ik dat het goed is en blijft!