Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Maar dan heb je een kop die los is van het lichaam?
__YSB__ schreef:In de vriezer leggen, dan vriest hij dood. Heeft ie het alleen een tijdje koud.
Dat liever dan een tegel verkeerd gooien.
Bakje, papiertje erin, muis erop, als het kan een deksel en hup.
merenque schreef:Er staan hier heel veel snelle oplossingen die ik echt niet zou kunnen uitvoeren. Gelukkig heb ik zo'n situatie nog nooit meegemaakt maar ik denk dat ik zo'n muisje levend zou begraven. En dan maar hoop voor het diertje dat het snel over is.
anneliesdj schreef:merenque schreef:Er staan hier heel veel snelle oplossingen die ik echt niet zou kunnen uitvoeren. Gelukkig heb ik zo'n situatie nog nooit meegemaakt maar ik denk dat ik zo'n muisje levend zou begraven. En dan maar hoop voor het diertje dat het snel over is.Ben je echt zo naief?
Volgens mij zijn verdrinken en stikken de meest akelige manieren om dood te gaan.
anneliesdj schreef:merenque schreef:Er staan hier heel veel snelle oplossingen die ik echt niet zou kunnen uitvoeren. Gelukkig heb ik zo'n situatie nog nooit meegemaakt maar ik denk dat ik zo'n muisje levend zou begraven. En dan maar hoop voor het diertje dat het snel over is.Ben je echt zo naief?
Volgens mij zijn verdrinken en stikken de meest akelige manieren om dood te gaan.