Onze Does VERMIST

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Onze Does VERMIST

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:02

Ik ken jouw gevoel Saskia.....Ik laat mijn katten ook altijd naar buiten met een knoop in mijn maag.

Ik heb er wel een, soort van, oplossing voor.
Ik laat ze er 's avonds laat uit en 's ochtends vroeg er weer in.
Dan zijn ze hartstikke moe en slapen toch heel de dag.
Naar mijn idee is dat veiliger omdat het rustiger is op straat en ze eventueel verkeer beter horen aankomen omdat er minder ruis is.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 06:01

ik doe dus precies hetzelfde als jou, idd s,avonds laat eruit, en s,ochtends zodra ik wakker ben, meestal uurtje of half zes :o gelijk weer naar binnen en dan slapen ze op de dag heerlijk tevreden binnen.

als er 1 niet gelijk is is het gelijk beetje paniek he, ga ik roepen enzo....

mijn man denkt dat does verdwaalt is en ergens een leuk nieuw huis gevonden heeft, ik ben wat meer een doemdenker en ben bang dat er nare dingen gebeurt zijn met haar.

maar ik blijf zoeken en probeer hoop te houden.

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 06:51

Ik doe precies hetzelfde maar dan andersom... Ik woon aan een hele drukke weg waar ze overdag wel wegblijven... ze gaan voorals s'nachts schooien, liefst aan de oerkant en komen dan tegen de spits de weg over en bam (dat is al 2 keer gebeud)... Dus ik roep ze s'avonds, sluit ze dan op in een groot krat in de stallen waar ze uit zichzelf in gaan en de volgende ochtend laat ik ze weer los... Afkloppen maar zo gaat het nu alweer een paar jaar goed...

Ik hoop dat Fred gelijk heeft, of dat ze ineens weer voor je deur staat alsof er niks gebeurd is!!...

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 05:11

Jij zit idd ook bij een enge weg wen, wat naar dat er 2 van jou doodgereden zijn ;( , de weg hier word redelijk rustig gereden maar omdat ik in het verleden niet bij een weg zat ben ik een enorme stresskip erom.
Ga dan ook allemaal slechte dingen in mensen zien dat ze mn katten wat aandoen terwijl Fred idd misschien gewoon gelijk heeft en ze ergens bij andere mensen zit.

Paintlinger

Re: Onze Does VERMIST

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:26

Ik wordt ook enorm para van katten.
Ze lopen zomaar overal heen enzo.......je maakt ze niets wijs.
Om die reden heb ik besloten dat dit mijn laatste katten zijn...................honden luisteren tenminste :o

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 04:43

idd hetzelfde idee, hoe ontzettend leuk en lief ik ze ook vind, ook voor mij geen katten meer.

alhoewel ik moet zeggen dat de kat ve paar huizen verderop steeds hier komt eten en zodra we thuis komen hij zit te wachten op ons :') , maar ga me dr niet aan hechten, niet mijn kat......zegt ze stoer....

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 19:14

Nog niet gevonden sas???

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 05:22

nee Wen, nooit meer iets vernomen van haar, wel wat mensen die haar misschien gezien hadden en steeds gaan zoeken, maar geen glimp van onze doesje ;(

ben even klaar met hondjes en katjes, Chital is nml vorige wk geheel onverwacht ingeslapen, word gek van verdriet