Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
cinn87 schreef:Tip: met het bellen niet zeggen dat het om engelse stafford gaat. Te erg voor woorden dat het moet maar toen ik voor mijn amerikaanse stafford een pensioen zoch werd ik overal geweigerd vanwege het rask ga dus nooit op vakantie als mijn hondje niet naar vrienden of familie kan! Suc6, misschien dat het bij engelse meevalt!
Hier in de buurt in het pension zijn dit soort honden gewoon welkom. Echter als ze agressief zijn dan moeten ze daar extra rekening mee houden en als ze al vol zitten dan kan dat niet maar buitenom de drukke perioden geen probleem.cinn87 schreef:Tip: met het bellen niet zeggen dat het om engelse stafford gaat. Te erg voor woorden dat het moet maar toen ik voor mijn amerikaanse stafford een pensioen zoch werd ik overal geweigerd vanwege het rask ga dus nooit op vakantie als mijn hondje niet naar vrienden of familie kan! Suc6, misschien dat het bij engelse meevalt!
cinn87 schreef:Als ze die willen weren is dat hun goed recht maar dan moeten ze daar eerlijk over zijn en dit evt op hun site plaatsen mochten ze die hebben. En niet aan de telefoon beweren dat ze vol zitten terwijl je al bijna een plaats had gereserveerd en ze daarna pas hoorden om wat voor ras het ging. Heb het zelf 3 jaar geleden meegemaakt en wel bij meerdere pensions. Namen kan ik je zo geven aangezien je het je niet kan voorstellen. Daarom mijn reactie naar ts toe, dat ze er rekening mee kan houden dat haar honden geweerd worden.
cinn87 schreef:Als ze die willen weren is dat hun goed recht maar dan moeten ze daar eerlijk over zijn en dit evt op hun site plaatsen mochten ze die hebben. En niet aan de telefoon beweren dat ze vol zitten terwijl je al bijna een plaats had gereserveerd en ze daarna pas hoorden om wat voor ras het ging. Heb het zelf 3 jaar geleden meegemaakt en wel bij meerdere pensions. Namen kan ik je zo geven aangezien je het je niet kan voorstellen. Daarom mijn reactie naar ts toe, dat ze er rekening mee kan houden dat haar honden geweerd worden.
Mistic schreef:Maar niet zeggen en met een stafford aankomen en daar aan de deur geweigerd worden heb je helemaal niets aan.
Het is niet eens zozeer omdat ze deze eigenaren willen pesten, maar vaak moeten deze honden apart in een kennel en daar is in de zomervakantie echt geen ruimte voor.
cinn87 schreef:Volgens mij heb ik al meerdere keren aangegeven dat ze is een keer moeten kijken naar een hond als individu, en NIET naar het ras! Dus omdat je anders word uitgescholden moet je maar niet eerlijk zijn aan de telefoon? nou, fijne pension heb je dan. Volgens mij kan een beetje mens het tegenwoordig toch wel aan dat niet iedereen even vriendelijk is.
kohtje schreef:cinn87 schreef:Volgens mij heb ik al meerdere keren aangegeven dat ze is een keer moeten kijken naar een hond als individu, en NIET naar het ras! Dus omdat je anders word uitgescholden moet je maar niet eerlijk zijn aan de telefoon? nou, fijne pension heb je dan. Volgens mij kan een beetje mens het tegenwoordig toch wel aan dat niet iedereen even vriendelijk is.
Als pension hoef je je toch niet waarom je een hond niet neemt. De meeste pensions hebben geen goede ervaring met dit soort rassen. 9 van de 10 keer zijn ze niet makelijk in pension. Ik neem wel meer rassen niet dat is mijn recht want het is mijn bedrijf.
amigootje schreef:En daar betaal je toch als eigenaar voor... Dat ze eigen kennel hebben.
Ik zit hier echt met verbazing te lezen dat om het ras honden geweigerd worden...
moonfish13 schreef:Ik heb in een dierenpension gewerkt en daar werden alle rassen aangenomen, ook staffords.
Er werd dan gewoon gekeken naar het dier zelf, niet naar het ras.