De 3 broertjes alweer een week bij ons!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

Re: De 3 broertjes alweer een week bij ons!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:40

hahahahaha, i like the way you thinking :D
Moeder is momenteel afwezig, maar die foto's ga ik zeker proberen heeeeel subtiel te laten zien :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 12:46

Ik zat er aan te denken om te reageren voor de ougoti Japanner met doorgetrokken streep ik vind zijn kleurtje geweldig!

Maar morgen ga ik t broertje van deze drie hummeltjes ophalen en dan heb ik er al 4. Meer word echt teveel.

Eerlijk.. Ze zijn wel super cute <<) en je hebt het belangrijkste al :P

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 12:50

Hahaha ja maar als ik ratten neem wil ik zeker nog een stuk bij de kooi op!
Toch wel 4 ja? Ach, als het er vier zijn, kan een vijfde er ook nog wel bij toch? O:)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 12:59

Nah in eerste instantie zouden we er twee nemen.. Toen vond ik dat zwartje toch ook wel erg snoezig.. Dus met drie thuisgekomen (1 teveel dus al hihi) En vandeweek werd ik gebeld dat er nog maar 1 ritten uit het nest aanwezig was. Er was een vrouw die interesse had om hem te koppelen aan haar andere rat maar die liet niet meer van zich horen. Ze wil niet dat hij alleen komt te zitten dus vroeg de fokster of ik hem dan in huis wou nemen aangezien onze kooi groot zat is :=

Ik had hem al gezien en hij is super leuk.. En mijn vriend vond hem ook leuk.. Dus dat rakkertje komt ook bij ons wonen.. Dan heb ik er dus al twee meer dan de bedoeling was :P

Maar ik zou t wel leuk vinden als er n leuk huisje komt voor de 2 of drie heertjes van de site :) en dat ik er nog afentoe wat fotootjes van zie.. Hihi.

Wanneer is j mams terug?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 13:02

Dan is drie meer inderdaad wel veel :') Je gaat je handen vol krijgen aan vier van die clowns haha. Met 2 hadden we er soms al 'moeite' mee :+
Vonden we mevrouw Siske 's nachts weer rondscharrelend door het huis omdat mevrouw weer eens t deurtje van de kooi open had gekregen.
Of heb je een lekker nootje in je mond, moet je plots gapen en ZOEF, weg is het nootje, uit je mond gegraaid door een brutale fluffy :+
Maar wat hebben we een lol gehad. Als we gingen buiten spelen gingen ze gewoon mee op de schouder hoor :D Of ze liepen los achter ons aan. Geweldige tijden :+:

edit: Morgenavond pas helaas

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 14:22

Nja mannen schijnen luier te zijn/worden dus ik heb hoop dat dit geen houdini's zijn :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:34

Haha ja dat klopt! Wij hadden inderdaad 2 vrouwtjes. Heeft ook wel wat hoor :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 15:48

Wat leuk dat je ze alweer laat zien! Waarom vindt men het erg dat ze in je boezem zitten? Ratten zijn hartstikke schone diertjes. :+

Schouderzitten is natuurlijk ook wel gewoon iets dat iedere rat moet kunnen, daar niet van. Erg leuk om ze bezig te zien!

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:28

Acchh wat zijn ze (nog :P ) lief!! Je heb leuke groene kussentjes... ~~}> , hoop voor je dat die heel blijven :D. Bij mij zit inmiddels in elk kussentje een gat ;( , alles moet kapot hier.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 16:54

Nemurin ze verliezen nog weleens een druppel en als ze net wakker zijn of je ze voert willen ze nog wel een keutel leggen.. (of 3) :=

Ze zijn ook pas 7 weekjes

Edit: ze zijn 26 juni geboren