Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arabesk schreef:Irma_Maandag schreef:Het is inderdaad een vorm van manipulatie. Maar je hoeft er niet aan mee te doen.
Zo zijn er wel meer bedrijven die dergelijke onderlinge afspraken maken. Zo ook calgon met zijn "wasmachines leven langer met......" Het subjectieve "onderzoek" met zeer positieve resultaten over de werking van calgon wordt gedaan door een juist... wasmachinefabrikant.
Blijf je hiervan bewust en maak je eigen keuzes, en vertrouw nooit reclames
Maar het is niet zo dat ik minder lang garantie krijg of meer moet betalen voor m'n verzekering als ik GEEN calgon gebruik
Henkje schreef:Anoeska schreef:De verzekering zal niet voor de lol korting geven hoor (zo werkt een verzekering niet), dus er zal echt wel op een of andere manier aangetoond zijn dat het voer gezond is.
Nee, daar zal RC dus de verzekering geld voor betalen....
Femke schreef:Ik vind het een erg misleidende reclame...
Er wordt gesuggereerd dat RC een gezond diervoeder is en dat een dier door het voeren van RC langer gezond is en langer zal leven.
Misschien in verhouding met nóg slechtere brok.
Maar een brok die meer is samengesteld voor herbivoren dan carnivoren, en vol zit met allerlei zeer schadelijke chemische stoffen is per definitie NIET gezond. En zal juist eerder gezondheidsproblemen OPLEVEREN dan voorkomen. Epilepsie, huid problemen, ernstige jeuk, nier aandoeningen, kanker... Allemaal voorbeelden van aandoeningen die al aantoonbaar worden veroorzaakt door voer zoals RC en andere grote merken.
Prima als Proteq en RC graag willen samenwerken.
Maar mensen misleiden met reclame mag natuurlijk nooit... Ben benieuwd of de reclame code commissie hier nog tegen op gaat treden.
Er zijn al verschillende petities en acties op internet om te protesteren tegen deze bewuste commercial

Saffier schreef:Even over het o zo ongezonde RC, mijn vriend is DA en onze beide katten eten RC neem aan dat iedereen wel begrijpt dat als het zulke desastreuse gevolgen zou hebben wij dit niet zouden voeren. Tevens voeren de andere DA-sen ook allemaal RC.

Heb nog speciaal vers in de diepvries.. kan ik wel weggooien, ze moeten het niet
Wilawander schreef:Dierenartsen verkopen RC daar deze een vetline hebben die gebaseerd zijn op bepaalde patiënten bijvoorbeeld een nierenprobleem.