Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Klasien schreef:Nog een vraag, wie heeft ervaring met een pup zindelijk maken in een appartement?
En dat is gewoon ontzettend vermoeiend. Het nadeel van een appartement is dat je telkens trap-op-trap-af moet, of met de lift. Je kunt niet, als je pup midden in de nacht gaat zitten, even de tuindeur opengooien voor 'm, maar je moet je aankleden, trap af, etc
Zou ik persoonlijk sowieso m'n hond niet in de tuin laten plassen, maar goed dat is persoonlijk
mymy schreef:Oh ik lees dat je er een van 1 jaar wil dan zijn ze toch allang zindelijk!
dan kun je hem/haar savonds laat buiten zetten en smorgens vroeg uitlaten dat gaat prima.
Raponsje schreef:mymy schreef:Oh ik lees dat je er een van 1 jaar wil dan zijn ze toch allang zindelijk!
dan kun je hem/haar savonds laat buiten zetten en smorgens vroeg uitlaten dat gaat prima.
Mijn honden zouden dat echt niet vol houden..
Die gaan 4 keer per dag mee naar buiten om hun behoefte doen en vaak nog een keertje om buiten lekker te rennen en te spelen.
mymy schreef:Oh ik lees dat je er een van 1 jaar wil dan zijn ze toch allang zindelijk!