Bovendien kan het heel snel fout gaan met een hond in de auto als het wat warmer is... Overlijden jaarlijks toch wel wat honden op die manier.
Ik zou gewoon tegen je bezoek zeggen dat je al die tijd ontzettend veel stress hebt gehad met je katten als er honden op bezoek kwamen.
En dat je de katten dat in de toekomst wil voorkomen. Dus dat honden vanaf dit moment niet welkom meer zijn.
Snappen mensen best... Het zijn óók dierenliefhebbers, net als jij...
Dus auto stelen zal niet snel gebeuren. 

). We hebben ook een Friese Stabij, Dobermann en Cane Corso's en soms gaat er een hond mee, maar als andere mensen dat niet willen, ook geen probleem, dan blijven ze fijn thuis.
Het is jouw huis, jouw katten. Jij ondervind hinder van andermans honden dus wil je ze niet meer in je huis, klaar. Al ze zich afvragen waarom het eerst wel kon, dan leg je het toch uit? Ik had gehoopt dat de katten er aan zouden wennen en ik wou niet 'zeuren' maar ze zijn van slag..daar is echt wel begrip voor hoor, zo niet? Zijn het dan wel vrienden? Wij hebben ook een hond en die accepteert geen andere hond in huis dus andere honden zijn hier ook niet welkom. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt..