Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sleeper schreef:Wat heeft iemand die zijn beestje kwijt is aan dit soort opmerkingen? Het biedt geen steun, integendeel, ts zal zich al rot genoeg voelen zonder al die niet meelevende reacties. Dat je ergens een mening over hebt wil niet zeggen dat je deze altijd maar moet zeggen. Wat is iemand zijn doel met het posten van opmerkingen 'eigen schuld' of soort gelijke opmerkingen? Meeleven is meer waard dan die harde opmerkingen hier (ongeacht wat je hier verder over denkt) Het gaat altijd nog een dier, niet om een pakje boter......
GamblersCup schreef:Tja, ik zal een mod vragen mijn bericht weg te halen, helaas heb ik geen andere reactie op dit verhaal. Vandaar ook dat ik mijn tuin af ga zetten voor mijn katjes, dan heb je dit probleem niet. En zeker geen 3 in 3 jaar...
Hhilde schreef:Sleeper schreef:Wat heeft iemand die zijn beestje kwijt is aan dit soort opmerkingen? Het biedt geen steun, integendeel, ts zal zich al rot genoeg voelen zonder al die niet meelevende reacties. Dat je ergens een mening over hebt wil niet zeggen dat je deze altijd maar moet zeggen. Wat is iemand zijn doel met het posten van opmerkingen 'eigen schuld' of soort gelijke opmerkingen? Meeleven is meer waard dan die harde opmerkingen hier (ongeacht wat je hier verder over denkt) Het gaat altijd nog een dier, niet om een pakje boter......
Nou, TS heeft nog niet geleerd na de eerste verdwenen katten, hopelijk leert ze het nu. Je bent best wel achterlijk als je na de derde kat nóg eentje buiten laat lopen.
@TS Kan niet ligt op het kerkhof, en wil niet ligt ernaast. Elke kat is in een buitenren of iets dergelijks te houden.

tribeworld schreef:ga ik gewoon op meerdere advertentie mailen bij amivedi bij de dieren die dood zijn gevonden![]()
dit is nu mijn 3 de kat in 3 jaar tijd het zijn buitenkatten ik weet het maar kan er gewoon niet met mijn kop bij dat ik er geen 1 terug kan vinden.
van mijn mannetje van 3 jaar geleden kreeg ik te horen ja vanacht is mijn telefoon gegaan dat er een kat was aangereden op de snelweg(200 meter van het terrein af) maar die hebben ze denk ik in de prullenbak gegooit![]()
omdat ik niet opgepakt heb nou toen heb ik goed zitten janken heb nog geen 12 uur nadat ik hem kwijt was gebeld en dan krijg je dat te horen.
nu ook gemailt naar een zijn de foto's al weggegooit ik snap het gewoon niet en voel me gewoon machteloos omdat ik niet gewoon niet weet of ze nog leeft of dat ze dood is.
ze is wel vaker lang van huis geweest maar nooit langer dan 2 weken het is nu al dik 3 maanden dus hou wel rekening met het ergste.
moest effe me ei kwijt sorry
Hhilde schreef:De agressieve kat binnen houden en de andere twee in de buitenren... Best simpel, toch?
wordt van sommige reactie's echt boos!