Gedumpte kittens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

countrygirl

Re: Gedumpte kittens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:41

Als ze, door ondervoeding, een groeiachterstand hebben opgelopen, is het goed mogelijk dat ze wat ouder zijn.
Denk niet dat het kwaad kan als je iets meer melk klaarmaakt voor ze hoor... geef je het wel lauwwarm?

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:43

Agoshie.. wie kan er nu zoiets schattigs achterlaten? Sorry hoor maar dat snap ik echt niet.. :n
Respect voor je dat je ze onderdak hebt geboden!! Ik zou ze zo mee willen nemen, maar we hebben al drie katten..

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 13:44

Ik geef het lauwwarm ja :) Afgekoeld van 100°. Ik heb waarschijnlijk een opvanggezin gevonden voor ze!

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:19

Yellomofoon, dat zou TOP zijn zeg!! Hou ons op de hoogte als je wilt...

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 16:43

Ze zijn naar een opvanggezin die al lang wacht op opvangkittens :) heb het heel de rit naar daar zwaar gehad, arme hummeltjes :( maar ben blij dat ze bij mensen komen die er echt op zitten te wachten en niet kitten nummer zoveel voor iemand zijn +:)+ *\o/*

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 16:48

Ah wat super dat je een plekje hebt kunnen vinden!
Wij zitten momenteel thuis met een kitten van ongeveer 4 weken oud en dat schat ik deze ook.
De onze wast zichzelf, oortjes staan rechtop, begint al een beetje te rennen en spelen en begint nu ook wat kattenvlees te eten.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:01

Verzuip ze dan meteen als ze geboren zijn... ik begrijp dat echt niet hoor! Je laat ze een week of 5/6 worden en dan wil je ze niet meer en dumpt ze als oud vuil ergens langs de straat om te verhongeren!
Domme ik kan me hier zo verschrikkelijk kwaad over maken!
TS, wat een geluk dat jij ze gevonden hebt en ze een goed plekje krijgen... top man!!!!!!!!!!!!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:08

Wat goed dat je ze meegenomen hebt, en dat ze nu in een opvanggezin zitten! Echt waar sommige mensen... Heb vorig jaar zelf een gedumpte kitten in huis genomen direct van een opvanggezin. Beestje was gedumpt op een parkeerplaats van een bouwmarkt :(

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:38

Yellomofoon schreef:
Ze zijn naar een opvanggezin die al lang wacht op opvangkittens :) heb het heel de rit naar daar zwaar gehad, arme hummeltjes :( maar ben blij dat ze bij mensen komen die er echt op zitten te wachten en niet kitten nummer zoveel voor iemand zijn +:)+ *\o/*

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Uit naam van de kittens: dankjewel!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:58

aerdenhout1 schreef:
Verzuip ze dan meteen als ze geboren zijn... ik begrijp dat echt niet hoor! Je laat ze een week of 5/6 worden en dan wil je ze niet meer en dumpt ze als oud vuil ergens langs de straat om te verhongeren!
Domme ik kan me hier zo verschrikkelijk kwaad over maken!
TS, wat een geluk dat jij ze gevonden hebt en ze een goed plekje krijgen... top man!!!!!!!!!!!!

verzuipen? zorg dan gewoon dat je kat geholpen is. heb je helemaal geen onwenste kittens en hoef je ook niks dood te maken.

TS top dat je een huis voor ze gevonden hebt!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:05

Ach, mijn hart smelt.. Zo ben ik ook aan mijn rode kater gekomen.. Ik snap het niet hoe mensen zo harteloos kunnen zijn! :n