Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
troi schreef:En hoe vaak slipt een kat toch daar naar binnen waar hij niet mag komen.. En de baby mogelijkerwijs beschadigd voor het leven. Tis maar waar je prioriteiten liggen...
cam schreef:Het risico van leven is dat je iets kan overkomen. Ga je als je een baby hebt ook nooit meer de straat op ( kan een ongeluk krijgen). De auto is al helemaal niet meer te doen. Nooit meer thee of koffie drinken ( kan over je kind heen vallen als je even niet op let). Je verhuist naar een huis zonder trap ( let je even niet op vallen ze er vanaf). En de luier verschonen doe je op de grond want menig kind is tijdens het verschonen van de tafel gevallen. En op de fiets naar de winkels levensgevaarlijk om nog maar te zwijgen over speeltuinen en crèches. De kans dat je kind iets overkomt is heeeeel groot deze kat is denk het minste waar je je druk om moet maken.
cam schreef:cam schreef:Het risico van leven is dat je iets kan overkomen. Ga je als je een baby hebt ook nooit meer de straat op ( kan een ongeluk krijgen). De auto is al helemaal niet meer te doen. Nooit meer thee of koffie drinken ( kan over je kind heen vallen als je even niet op let). Je verhuist naar een huis zonder trap ( let je even niet op vallen ze er vanaf). En de luier verschonen doe je op de grond want menig kind is tijdens het verschonen van de tafel gevallen. En op de fiets naar de winkels levensgevaarlijk om nog maar te zwijgen over speeltuinen en crèches. De kans dat je kind iets overkomt is heeeeel groot deze kat is denk het minste waar je je druk om moet maken.
Misschien onnodig te zeggen dat ik vind dat de kat niet weg zou moeten.
Vind het trouwens wel jammer dat als ze er voor kiest de kat te herplaatsen ze dat wel een beetje laat gaat doen.
Volgens mij is ze toch al heel wat maanden zwanger of wist ze het pas sinds kort.
Josey schreef:Ik heb van een vriendin gehoord over een familie waar een kat de ogen van een baby heeft uit gekrabbeld!
Hhilde schreef:Het is natuurlijk maar waar je prioriteit ligt, hè
maura schreef:Josey schreef:Ik heb van een vriendin gehoord over een familie waar een kat de ogen van een baby heeft uit gekrabbeld!
Ah, dit is pas een nuttig, goed gedocumenteerd en zonder enige twijfel geheel waargebeurd verhaal.![]()
het was de oma van die vriendin en daar weer de schoonmaker van, diens zus, haar zwager zijn buurman kende mensen en die zeiden dat het echt waargebeurd was. Nou... dat is net als met verhalen die je in de Story leest: WAARGEBEURD!
cam schreef:Zie elke lief hebbende moeder elke keer als ze oversteken eerst de kinderwagen de weg op duwen.
cam schreef:Hhilde. Heeft er niets te maken. Zie elke lief hebbende moeder elke keer als ze oversteken eerst de kinderwagen de weg op duwen. En waarom. Omdat het gewoon is. Heb me altijd af gevraagd of ze niet door hebben hoe gevaarlijk dat is Helaas is het hier in Nederland gewoon om huisdieren te hebben TOT de kinderen komen. En dan moeten ze weg om vervolgens een paar jaar later weer aangeschaft te worden , want het is zo goed voor de opvoeding van de kinderen.
listiglistje schreef:Ik heb trouwens nog nooit een kat zomaar zien aanvallen, alleen als ze in het nauw zitten, laat staan express die wieg/box induiken en de babyoogjes uitkrabben![]()
![]()
katten zijn geen roofdieren die willens en wetens een prooi willen aanvallen, doden en verorberen
als ze op bed lagen kon de kat weer naar binnen want katten kunnen niet naar boven bij ons. cam schreef:Oh dat is natuurlijk ook zo. Ben zelf een beetje blijven hangen in een wereld die niet door mobiele media wordt gerund, dus ik mis weleens watMaura keken ze maar naar hun kind. Grote kans dat ze aan het bellen of aan het whats appen zijn
maura schreef:Maar dan heb je het zelf dus wél aangekeken (), is het in die 4 maanden niet mis gegaan met de baby (omdat je gewoon goed hebt opgelet blijkbaar) en heb je de beslissing om jouw kat weg te doen (blijkbaar naar bekenden, anders wist je niet dat ze nog steeds zo is) genomen toen je zeker wist dat het niet ging. Dan begrijp ik al helemaal niet waarom je aan een onbekende wiens situatie je niet kent adviseert om niet af te wachten hoe het gaat maar de kat te dumpen voordat het kind er gezond en wel is?
listiglistje schreef:Ik heb trouwens nog nooit een kat zomaar zien aanvallen, alleen als ze in het nauw zitten