wat voor kleur is het nou ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 21:34

dit is dus een harnasje
een tuigje waar ik haar mee uitlaat
is net een truitje bijna geen verschil
Afbeelding
snap dan niet wat daar mis mee is
als je bedenkt dat veel chihuahuas in kennels worden gehouden en dus nooit mee word gewandeld
dan liever een vrolijke hond met een tuigje

aslo

Re: wat voor kleur is het nou ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 22:04

Voor mij is ze ook zwart en die kleertjes, helemaal te gek. Toen onze kruising Chi nog een pup was, kreeg hij ook een jasje aan als ik 'm uitliet. Anders ging ie met zijn buik door het gras en was zeiknat (na regen). Na 5 minuten stond hij al te rillen. Met jasje aan geen last. Eénmaal thuis, goed afdrogen, even een truitje aan en als hij weer lekker op temperatuur was, kon het truitje weer uit. Als er sneeuw ligt, krijgt hij nog steeds een jasje aan. De sneeuw blijft anders in zijn vacht hangen en gaat klonten. Geen doen.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:38

Op de FCI hondenshows zie je zelden een Chihuahua met kleertjes, ja van bezoekers misschien.

Een Chihuahua is gewoon een hond en hoeft echt geen kleertjes aan. Mijn Chi heeft een normale/flinke vacht en heeft het echt niet koud hoor.

Het is trouwens een zwarte hond. Geen blauwe, geen smoke.. Wat niet eens bestaat bij Chihuahua's (smoke).

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 13:25

Limoen schreef:
Op de FCI hondenshows zie je zelden een Chihuahua met kleertjes, ja van bezoekers misschien.

Een Chihuahua is gewoon een hond en hoeft echt geen kleertjes aan. Mijn Chi heeft een normale/flinke vacht en heeft het echt niet koud hoor.

Het is trouwens een zwarte hond. Geen blauwe, geen smoke.. Wat niet eens bestaat bij Chihuahua's (smoke).

had het ook niet over de fci hondenshows ;)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 13:34

Wat een gekat weer over de kleertjes. de chi van mijn moeder heeft als het regent een regenjasje aan en als het koud is den truitje, anders rilt ie verschrikkelijk. Iedere hond is weer anderes en er zijn ook zat chi's die geen last hebben van de kou net als dat er zat chi's zijn die er dus wel last van hebben.

Ts, volgens mij heb je gewoon een zwarte hond. leuk beestje trouwens :)

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 13:48

Kimbers schreef:
Wat een gekat weer over de kleertjes. de chi van mijn moeder heeft als het regent een regenjasje aan en als het koud is den truitje, anders rilt ie verschrikkelijk. Iedere hond is weer anderes en er zijn ook zat chi's die geen last hebben van de kou net als dat er zat chi's zijn die er dus wel last van hebben.

Ts, volgens mij heb je gewoon een zwarte hond. leuk beestje trouwens :)

dankje :) ja ze is super (en dat voor een chihuahua zonder stamboom :P )
dat gezeur blijf je toch houden zowel met kleertjes als met stambomen
trek me daar dan ook niks van aan
als ik al die chihuahuas bij elkaar zie op van die dagen ... bijvoorbeeld bbq wandeldagen bingo beauty wedstrijden enzz
die dagen zijn een enorm succes
en is zowel voor de hond als de baas leuk de chihuahuas staan die dagen centraal en komen niks te kort
het feit dat er honderden chihuahuas op af komen en steeds word herhaalt zegt wel genoeg
en ja voor de mensen die daar een probleem van maken denk ik tja....