Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Een hond past zich makkelijker aan dan je denkt. En anders kan ze dat toch gewoon eens een halve dag proberen? Ik zie het probleem echt niet zo.
my_precious schreef:Waarom de hond niet een dagje naar de kennel brengen en de volgende dag ophalen, hebben wij pas met onze 3 honden ook gedaan voor de eerste keer omdat we een bruiloft hadden. Intussen nog even gebeld hoe het ging en ze hebben een super dag gehad. Liever zoiets dan een hele dag alleen tot weet ik veel hoe laat. Ook onderweg kan er iets gebeuren hè dan denk ik aan files of ongelukken enz.. en daar zit je hond dan in de tuin zonder dat er iemand bij hem kan zijn! Succes met je beslissing mijn voorkeur heeft het in iedergeval niet.
Citaat:Ik had al wat dag pensions gemailt, maar helaas ziten deze al vol
Thirty schreef:my_precious schreef:Waarom de hond niet een dagje naar de kennel brengen en de volgende dag ophalen, hebben wij pas met onze 3 honden ook gedaan voor de eerste keer omdat we een bruiloft hadden. Intussen nog even gebeld hoe het ging en ze hebben een super dag gehad. Liever zoiets dan een hele dag alleen tot weet ik veel hoe laat. Ook onderweg kan er iets gebeuren hè dan denk ik aan files of ongelukken enz.. en daar zit je hond dan in de tuin zonder dat er iemand bij hem kan zijn! Succes met je beslissing mijn voorkeur heeft het in iedergeval niet.Citaat:Ik had al wat dag pensions gemailt, maar helaas ziten deze al vol
my_precious schreef:Ik zit op mijn telefoon op bokt dus mijn excuus als ik iets gezegd heb wat al genoemd is, weet niet waar je vandaan komt maar ik ken wel wat pensions die niet vol zitten zowel in Gelderland voor 8 euro per dag en in Zeeland voor 11 euro per dag allemaal incl. Eten enz
Brainless schreef:my_precious schreef:Ik zit op mijn telefoon op bokt dus mijn excuus als ik iets gezegd heb wat al genoemd is, weet niet waar je vandaan komt maar ik ken wel wat pensions die niet vol zitten zowel in Gelderland voor 8 euro per dag en in Zeeland voor 11 euro per dag allemaal incl. Eten enz
TS woont in Noord Groningen...
Daarnaast heb je sowieso de goede entingen nodig en bij sommige ook een gezondheidsverklaring van de DA.