katertje of poesje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Re: katertje of poesje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:28

Als het een dergelijke kruising is, is het dus geen raskat, en mag hij dus niet net zo duur zijn als een raskat.
Check wel , zeker in geval van deze kruising, of alle nodige tests zijn gedaan, bij beide rassen komen zeer veel afwijkingen voor namelijk.

Het is onzin dat een kater per definitie meer kroelerig is als een poes.
Ik heb hier 6 poezen en zit nooit zonder een te knuffelen poes op de bank.
Altijd wel een die op schoot komt.
Een poes is wellicht iets eigenaardiger dan een kater, maar qua knuffelen geen verschil hoor.

Als je al 2 poezen hebt zou ik voor een derde poes gaan, een kater kan soms wat opdringerig zijn , wat oudere dames niet zo waarderen.

josewoos

Re: katertje of poesje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 07:35

Ik heb hier 2 poezen en 1 kater, alle 3 enorme knuffelbeesten die de hele dag willen kroelen en tegen je aan willen liggen.

Alle 3 laten helpen en eigenlijk waren ze er alle 3 zo bovenop, dus ook dat maakt voor mij geen verschil.

Het zou mij dus niet uitmaken, het is de gene waar je een klik mee heb :)

xRomana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 08:41

Bedankt voor jullie reacties ook per Pb!! Ik ga dr goed over nadenken, ik ben dr nog niet uit maar ga dit weekend wel een keus maken. En dat het kammen geblazen wordt ben ik gewent zit mijn leven lang al in die wolbalen (Alleen allemaal poezen, een kater) vandaar dus ook mijn vragen.
Bedankt zover!

Ps 2 worden het er wss niet was wel een gedachte waar ik mee speelde, maar ze worden ook weer niet weggegeven :D