Kitten neemt me in de maling!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 05:40

Hier nog een kletskat. :D En dat is een beetje mijn schuld want ik reageerde daar altijd op als klein kind (hij is bij ons geboren) dus hij dacht ook hey miauwen = aandacht! En nu is hij 8 en doet hij het nog steeds. :')

Ik heb ook nog een kat gehad die op het laatst wat dovig werd en die ging ons dan al miauwend (nouja, miauwend.. Het klonk eerder als 'auw' :))) zoeken als hij ons niet meer kon horen :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 05:56

Mijn kitten Maakt anders helemaal geen geluid. :+ Heb haar nog niet horen miauwen. :=

Anoniem

Re: Kitten neemt me in de maling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 06:28

Geen familiekwaaltje dus Bella :))

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:24

Ik hou ook van kletsende katten.
Hier hebben ze allemaal hun eigen dialect, wat ik ook allemaal spreek uiteraard :')

Als ik diegene haar dialect spreek, krijg ik dus ook alleen van diegene reactie terug, geweldig gewoon :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:32

:D

Ik heb een dove kat die altijd miauwt als hij denk dat ik tegen hem praat. Mijn rooie kat geeft altijd antwoord terug wat ik ook zeg.

maar dan heb ik nog een Devon Rex die praat niet krijst, blert en piept..zij maakt allerlei geluidjes als ik haar per ongeluk aanraakt of als ik haar wild aai. Maar Devon Rex is aanverwant met oosterse katten (terwijl devon uit england kom) en oosterse katten praten veel meer dan de gewone kat.

Gezellig toch en als ik het niet meer aan kan horen doe ik gewoon mijn apparaatje uit mijn oor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:58

Hahaha handig Tita! :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:10

Hier ook een enorme kletser, Perzisch Langhaar. Als hij vindt dat we 's ochtends niet snel genoeg beneden zijn, dan hoor je hem boven al. Maar meestal is het op een normaal volume een heus gesprek. En ook altijd geluidjes tijdens het gaan liggen, opstaan, omdraaien.
Zijn voorganger wilde je, toen ze ouder werd, nog weleens kwijt zijn in huis. Stond ze boven keihard te krijsen, zodra je dan riep 'ik ben beneden' kwam ze dolblij aan gegaloppeerd. :=