Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BraveSpots schreef:Is zijn urine ook nagekeken in het asiel? Want dat lijkt me raar dat ze zo'n kosten doen aan elke kat. 'Medische keuring' houd meestal in dat ze eens naar de tanden kijken en naar het hart luisteren. Niet eventuele blaasproblemen onderzoeken.

Quellian schreef:Heb je het hem zien doen? Ben je er 100% zeker van dat hij het is? Toen ik een nieuwe kat kreeg (jaren geleden) werd er gepiest in huis en ik nam aan dat het de nieuwe was, maar het bleek de kat te zijn die ik al had.
Die kat kwam overigens ook uit het asiel, het verhaal erachter bleek niet waar, hij was afgestaan omdat hij in huis pieste. Erg fijn.
Ik moet zeggen dat hij het nu niet meer doet, maar zorgen dat je alles van de vloer houdt (schoenen/tassen/handdoeken).
en dan kijkt hij je heel zielig aan
ook op poepen heb ik hem betrapt in de slaapkamer. Gelukkig geen diarree
hij had zijn mandje gebruikt als kattenbak dus die maar meteen in de was gedaan. Ben zo blij dat hij nu gewoon lekker zijn behoefte kan doen.
Jans schreef:Gisteren bij de Makro een rolcontainer meegenomen en meneer heeft er meteen dankbaar gebruik van gemaakthij had zijn mandje gebruikt als kattenbak dus die maar meteen in de was gedaan. Ben zo blij dat hij nu gewoon lekker zijn behoefte kan doen.
Stress heeft hij geloof ik echt niet, hij speelt alsof het een lieve lust is, komt kroelen, vindt de andere katten geweldig
beest is huge! Dus tot we tegen de XXXL bak aanlopen mag hij op de rolcontainer
Wat je anders nog kan doen is een rolcontainer nemen met hoge wanden (eigenlijk gewoon een curver opbergbox) en dan aan de voorkant een stuk eruit snijden als instap

maar die lage met kattegrit is iig een succes en dat is fijn