Zoals je kan zien, geen verband Eigenlijk heb ik daar nog niet over na gedacht sinds ze weer thuis is.
MarianneV
Geplaatst: 18-07-12 17:21
Ik zag het te laat de foto van haar litteken Devi heeft toen een allergische reactie gehd op een spuitje en moest daardoor ook een kale kont Ze kreeg een mooi pakkie aan
JesdaJinn
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-12 17:23
Haha ^ Ze begint er al iets aan te bijten, zal wel jeuken door genezing. As vrijdag niet, maar de week der op mogen de hechtingen der uit.
Ik dacht ook dat ze er 'iets' om heen zou krijgen, maar schijnbaar niet nodig
Laatst bijgewerkt door JesdaJinn op 18-07-12 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt
NeverGiveUp
Geplaatst: 18-07-12 17:23
Ach wat een schatje, arm ding
Sterkte ermee!
MarianneV
Geplaatst: 18-07-12 17:25
Bokt doet weer vervelend
Devi vorig jaar in haar bodystocking
had gedacht dat Jesda ook wel zoiets zou krijgen ivm met de jeuk enzo
Laatst bijgewerkt door MarianneV op 18-07-12 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Vanavond was ik met een vriendin wezen paardrijden en toen ik tegen kwart over 10 terug was, zag ze er super goed uit. Lekker kwispelen en zo.
@Marianne ; heb der vnv betrapt dat ze aan t litteken zit
JesdaJinn
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-12 20:00
Update 19-07-2012
Vanochtend toen mama uit bed was wilde ze eerst haar brokjes niet eten. Moeders had het even voor haar gehouden maar ze wilde echt niet. Toen ik uit bed kwam heb ik het ook nog een keer geprobeerd en toen at ze het zo op. De rest van de middag heeft ze binnen op haar matje gelegen. Na ons eten hebben we haar weer brokjes gegeven maar die heeft ze niet opgegeten, dan morgenvroeg maar weer proberen. Maar dan het super goeie nieuws! Zo juist is ze helemaal alleen, zonder hulp. Ik zat binnen en mijn ouders in thuinhuisje is ze eerst naar haar bak gelopen, keek ze in de eetbak maar daar had ze geen zin in, heeft ze heel iets gedronken en is toen de kamer in gekomen. Daar liet ze zich vallen en heeft even 10 minuutjes daar gelegen, toen ging ze weer staan en ging ze snuffelen, dus ik dacht; oh oow, die gaat plasje doen. Dus toen haar naar de keuken geholpen (iets haar vast houden en beetje trekken) toen liep ze zo ineens naar het gras en ging ze plassen! Zomaar helemaal uit haar zelf!
De hond van de eigenaar van mijn bijrijdpaard heeft iets vergelijkbaars meegemaakt. Zij is 3 maanden geleden ook geschept door een auto toen ze ontsnapt was en de weg was opgerend. Zij tolde ook heel wat keren door de lucht en had ook haar bekken gebroken. Degene die toen het eerst bij haar was had ze ook gebeten uit een angstreactie. Ze moest 6 weken rust houden, maar na 3 weken was ze al niet meer kalm te houden en rende en sprong ze al weer in het rond. Nu zie je er niets meer van en is ze weer als vanouds! Hopelijk knapt jouw mooie herder ook snel op! Heel veel beterschap met haar!
Vrijdag is ze zelf nog naar buiten geweest om plasje te doen. Zaterdag helemaal niks gedaan, niks gegeten, medicijnen moet ik achter in de strot drukken. Heel weinig water drinken. Niet naar buiten geweest etc. Zaterdag was hele slechte dag. Van zaterdag op zondag had ze in de keuken gepoept maar overdag had ze weer niks gegeten of gedronken.
Wond ziet er ook niet meer zo mooi uit. Heel iets dik geworden en wat roder.
Wat vervelend dat het minder goed gaat met Jesda. Ik hoop dat de DA wat kan helpen. Het is met dit weer wel belangrijk dat ze drinkt.
blauw00gje
Geplaatst: 23-07-12 11:33
Wat erg! Dit is mijn grote angst als ik Guus los heb. Fijn om te lezen dat het steeds beter ging maar wat vervelend dat het nu weer minder is. Ik hoop voor je dat Jesda snel weer de oude is en jullie weer lekker aan de slag kunnen. Mooie hond is het!
m1992
Geplaatst: 23-07-12 11:37
Laat je weten hoe het bij de dierenarts ging? Balen dat ze nu niet goed opknapt Beterschap!
Onze hond is 2 maand terug ook geopereerd, maar dan aan haar knie, die hechtingen zitten ze toch wel aan helaas. Die van ons heeft de hechtingen er zelf uitgebeten, waar we pas laat achter kwamen bij de dierenarts die niets kon vinden. Gelukkig is het niet gaan onsteken toen..