Lief dat je ernaar vraagt.
Hij weegt 38 kilo. Gelukkig maar dat hij niets aan zijn poot mankeerd want ik krijg m echt de trap niet opgetilt.
Heb fotos van m onderaan mn profiel

De da had m flinke verdoving gegeven zodat max langer rustig zou
Blijven om zijn ademhaling rustig te houden. Hij is echter al weer redelijk
Bij de tijd. Hij zwalkt maar kan zelf lopen, redde het net zelfs al zelf de trap op
We hebben vijf minuutjes gelopen, nu slaapt ie weer.
Toen max zn heup verwijderd was (hd) vond ik het een stuk lastiger.
Hij kon natuurlijk bijna niet lopen. Gaat nog lastig worden met die stoere wesley!
Wat lekt er nu bij m dan? Heeft ie een drain?

het was een lange nacht en wordt een lange dag vrees ik. Vannacht er 4 keer uitgeweest waarvan hij drie keer naar buiten is geweest. 2 keer getild, de derder keer is hij ondersteund door mij hip/strompelend naar buiten gehupst naar het verste punt van een stukje tuin om daar te gaan plassen.en terug weer getild door mijn mannetje die ik wakker heb moeten maken daarvoor.
maar dat gaat dus niet. Dus hij is naar de berm betild, heeft daar rondgehupt/scharreld gesnuffeld. Niets gedaan en na 5 minuten glazig staan was hij blij weer naar binnen getild te worden. Net wat lichtverteerbaar nat voer gehad en zijn pillen. Hij ligt nu weer zo n beetje te slapen.
irritant maar grappig. 
ook onze tinker was na zijn oogoperatie zeker 2 weken trager en slaperiger dan normaal.mIk neem aan dat het voor dieren niet veel anders zal zijn. Voordeel is wel dat ze zich daardoor wel rustiger houden. Zeker met dit warme weer geen overbodige luxe.
als het aan hem ligt blijft hij doorlopen terwijl hij ook nog terug moet daarna.
.
toch de dierenarts maar gebeld. Was het zijn knie had hij meteen last moeten hebben. Voorlopige gok of zwaar overbelast en een spier in de knoop of iets neurologisch, aankijken dus.Het was die dag exact twee maanden geleden.
sneeuw was weer helemaal het einde natuurlijk. Alles wat rustiger dan een tijd geleden en wat kortere periodes achter elkaar. Maar ja mag het met over een maand 15.