Die zijn waar ik woon ook heel veel (en daar zwemmen mensen tussen die er geen weet van hebben
)Anders denk ik inderdaad dat ie ontsnapt is...
Ik vind m trouwens wel schattig eigenlijk, hoe die daar omhoog komt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wel even checken of je een vergunning nodig hebt. Ze zijn een plaag en schijnen de inheemse vissen (??) te bedreigen dus veel gemeenten willen dat ze gevangen worden, en met de juiste bereiding schijnen ze lekker te zijn. Maar ja ze zien er zo eng en vies uit en tegelijk wil ik ze niet doodmaken dus ik doe het niet hoor 

Je zal het maar tegenkomen. 
) Wilde hem buiten zetten, maar hij viel me zowat aan joh
! Na eerst gillend weggerend te zijn, toch een vaas overheen gezet, en naar buiten gegooid.. Ieeeeh!
smeetjoew schreef:Zet je levende dieren gewoon levend in de koelkast???? En je gooit 'm dan zeker ook levend in kokend water?
Sorry hoor, maar we staan met zn allen op ons kop als een paard 10 minuten met zn kop in de krul moet, maar een kreeft in de koelkast zetten is wel acceptabel??
smeetjoew schreef:Zet je levende dieren gewoon levend in de koelkast???? En je gooit 'm dan zeker ook levend in kokend water?
Sorry hoor, maar we staan met zn allen op ons kop als een paard 10 minuten met zn kop in de krul moet, maar een kreeft in de koelkast zetten is wel acceptabel??