Gelukkig is die van ons te bang voor andere mensen dat ze dat niet doet. Wij hebben wel een kattenvrouwtje in de buurt maar heb niet het vermoeden dat ze daar heen gaat.
Die toren heb ik ook, maar ik heb die grijze ring eraf gehaald. Ze is nogal een knoeier en dan wordt dat tussen die randjes echt een beetje ranzig. Nu kan ik er gewoon omheen stofzuigen en neem ik direct alle kruimels mee, anders moet ik steeds die ring schoonmaken en omdat het rubber is gaat dat niet zo makkelijk
Ik heb die voertoren ook voor mijn twee katten. Aan t begin vonden tommy (maine coon x pers) t maar niks, want t duurde veel te lang. Dat was ook tevens de reden waarom die toren t huis is ingekomen. Hij kon zo schrokken dat zn voer er dagelijks weer uit kwam. Onze andere kat sjefke (bkh x ?) vind die toren geweldig en is er niet meer weg te slaan. Maar ze hadden t beide snel in de gaten.
Vorige week de drinkfontein gekregen, die was eerst wel een beetje eng, maar de nieuwsgierigheid naar t beeegende water heeft t toch overwonnen.
TS: gelukkig heeft je kat t al snel gesnapt zonder al te veel moeten hongeren.
amanda2
Geplaatst: 14-07-12 17:39
Nu ik de voertoren zie moet ik even rectificeren: ik heb iets anders, hahaha!
Ik heb zo'n ding waar je ondersteboven een zak voer in zwiept, met n bakje er onder. Ik heb em ook voor water. Je hebt ze ook voor kippen etc.
Slimme katten kunnen de brokjes er uit krabbelen, die van mij weigeren dat dus...
Vind wat ik heb superhandig maar de voertoren die hier staat ziet er ook erg leuk uit! (Ga ik maar niet proberen bij die van mij, maar ziet er goed uit)
En ik heb idd tegelijk met de voer-toren een automatische drinkbak gehaald, maar dat is echt top. Ook ter voorkoming van blaasgruis (heb hem daar toch vooral om gehaald ivm mijn raskater). Ze drinken echt de helft meer per dag dan normaal gesproken.
dierenfan
Geplaatst: 14-07-12 17:52
ik zou idd zelf een klein beetje brok geven, genoeg om net wat binnen te krijgen en zin in de rest te krijgen. Immers met een lege maag heb je soms niet meer het honger gevoel om je zin echt door te willen zetten voor meer. Echter als je dan een beetje op hebt dan gaat je honger gevoel weer erger worden.
had hier een voerbal. In het begin vond de poes het geweldig maar overdag kon deze niet liggen want mijn honden weten prefect hoe zo'n voerbal werkt en als ik de bal boven geef dan duwt ze hem de trap af... Echter toen ze door kreeg dat ze overdag brokjes in bakje had en 's nachts die bal was die bal zo verleden tijd en at ze 's nachts niet meer met het gevolg dat ze 's ochtends over ging geven omdat ze veel te snel en teveel brok naar ibnnen ging werken.
Een oud topic! Sorry daarvoor. Ik heb ook een voertoren gekocht. Vooral om het allemaal wat moelijker te maken. en omdat Een van mijn katten schrokt. Nou juist die kat linkt echt in honger staking. Heb er expres lekkere snoepjes tussen te gaan. maar ze vertikt echt te eten.. Zelfs uit het bakje onderaan de toren eet ze niet. Omdat ik nogal een mietje ben, vind ik het na een dag en nacht niet gegeten te hebben heel moeilijk om standvastig te houden. Is het bij jullie goedgekomen?
raket
Geplaatst: 03-03-15 07:54
Een van mijn katten weigerde ook. Na twee dagen betrapte ik hem hij ging stiekem eten als ik er niet bij was. Omdat ik 3 katten heb was voor mij slecht te controleren of ze allemaal eten. Overigens eet hij er wel goed uit, maar hij vindt het nog steeds beneden zijn stand. Gelukkig beleefd zijn broer er voldoende lol aan om brokjes er uit te meppen en ze niet allemaal op t ed eten.