Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Naomi_ schreef:En om maar eerlijk te wezen, nee, er staat geen bakje. morgenochtend wel.
_Naomi_ schreef:Poeh, omdat ze 1 nacht geen drinken heeft, wordt ik al als dierenmishandelaar gekenmerkt.
Lekker is dat zeg. Wat betreft een FZ topic, ze hebben gelijk.
Daphne__ schreef:_Naomi_ schreef:En om maar eerlijk te wezen, nee, er staat geen bakje. morgenochtend wel.
Sorry hoor, maar ik snap niet hoe je je dier dat aan kunt doen! Laat staan dat je even je nest uit moet om een bakje in het hok te zetten en er wat water in te doen. Maar nee, dier moet maar wachten tot jij zin hebt
goeroe schreef:Ik val van de ene verbazing in de andere.Mijn advies is om een ander baasje te zoeken, dan hoef je nooit meer te worstelen met zulke ingewikkelde vraagstukken en hoef je ook nooit je bed uit omdat een dier dat van jou afhankelijk is iets nodig heeft.
_Naomi_ schreef:smurffie schreef:Dan pakt men een zaklamp en toont verantwoordelijkheids gevoel?
Jij koos voor een huisdier... van je luie reet af en voor je beest zorgen..
Dus 1 nacht geen drinken is een ramp?
Daphne__ schreef:_Naomi_ schreef:Ik kan geen bakje met water vullen want die maakt die vies dmv stro. Buiten zeggen heeft weinig nut, want ze graaft zich er uit.
Als ik dit lees, snap ik iets niet... Konijn kan niet naar buiten, maar het is te donker in de tuin om hem water te geven?
_Naomi_ schreef:Dieuwke_ schreef:Hoe oud ben je als ik vragen mag? Kunnen je ouders niet even naar de winkel? Of broer/zus? Man? Vriend? Volgens mij zijn ze zelfs in de supermarkt wel te krijgen, hier wel tenminste.
Ik ben 14. nu tevreden?
Jans schreef:Jongens, TS is nog jong en vermoedelijk weten haar ouders niet dat ze nu nog wakker is. Je kan dan toch ook niet zomaar de tuin in als 14jarige als je ouders alles al af hebben gesloten.