Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
GamblersCup schreef:Wendel, als ik het goed begrijp zitten ze dus "opgesloten" in die ren?
Bij mij mogen ze dan zelf kiezen, binnen of buiten, dmv kattenluikje.

Als ze hier weglopen zitten ze op de daken van de huizen hierachter en lopen ze zo op een drukke doorgaande weg (hardrijdende auto's, taxi's, trams en bussen). Moet er niet aan denken eigenlijk.. Ze kunnen boven heerlijk in het zonnetje liggen en de ramen staan vaak ook open als we thuis zijn
Als we later meer ruimte hebben maak ik wel een ren of afgezette tuin voor ze
Kattenluik mocht niet in de deur van de huurwoning of ik moest zelf een deur kopen a la veel euro's. Niet gedaan dus. Poes wist niet beter en vond het prima. Nu woon ik wat groter en heb een tuin erbij. Deze is iets meer dan een maand geleden katproof gemaakt. (al kunnen er wel katten van buitenaf in als ze heel veel moeite doen) Dus nu met droog weer zet ik de tuindeur open. Maar wel alleen als ik thuis ben want ook nu mag ik geen luikje in de deur maken. Mijn tuin is iets van 4 a 5 meter breed en bijna 10 meter lang. Lopen ze nu heerlijk met zijn 4en in en dat gaat super.
Ik kies idd ook voor veiligheid en niet voor risico. Heb 2 half lang harigen en die zijn heel makkelijk op te pakken en mooi. Jatgevoelig dus. En die 2 anderen zie ik zo onder een auto rennen dus dacht het niet om ze echt los te laten. Dit is een mooie oplossing en ze vinden het heerlijk. 

en ik zie hele mooie kattenrennen voorbij komen.